Pametnim marketingom nađite one koji žele čuti Vašu priču - učinkovito, bez galame i muljanja.
Stranice
(premještanje u...)
Početna stranica
Zašto?
Usluge/Cjenik
Kazalo pojmova
Kontakti
Besplatni savjet u roku 24h
▼
srijeda, 20. svibnja 2015.
Biti bolji ili sigurniji?
›
Kažu da je to pitanje na koje moramo znati odgovor u pol noći. Jednostavno nema smisla poticati nekoga da bude bolji ako mu je mantra ...
ponedjeljak, 18. svibnja 2015.
Kako internet utječe na donošenje odluke prilikom planiranja putovanja (Google-ovo istraživanje)
›
Kolikogod staža imali u turističkoj branši, ovo sjajno istraživanje iz 2014 . pomoći će Vam da bolje razumijete online navike Vaših putnika ...
petak, 15. svibnja 2015.
Jel' Vaša web stranica prilagođena prikazu na mobilnim uređajima?
›
Sve se seli na mobitele - u USA je još lani surfanje preko smartphonea preraslo desktop. Evo kako se koriste mobilni ljubimci: 99,5 % tr...
srijeda, 13. svibnja 2015.
B2B prodaja - što će reći šef?
›
Doći do prave osobe u malo većoj firmi - one koja može donijeti odluku, ima novac i želju da riješi problem (kojeg je svjesna) - nije lako. ...
ponedjeljak, 11. svibnja 2015.
Može brzo, dobro i jeftino - al' odjednom?
›
Neće ići, iako često priželjkujemo baš te 3 stvari u paketu. Izazov nije u "brzom" i "dobrom" (i njihovim kombinacijam...
petak, 8. svibnja 2015.
Pametno Birajte svoje korisnike - MAD pristup (Money, Authority, Desire)
›
U B2B prodaji MAD formula standardna je praksa za provjeru potencijalnih korisnika (tržišta). Jednom kad ste detektirali klijenta s problem...
srijeda, 6. svibnja 2015.
Kako do učinkovitog Google oglasa?
›
Ajmo vidjet što je uopće učinkovit oglas: onaj koji je doveo najviše/najjeftinije/najzdravije posjete na Vašu web stranicu onaj koji je z...
›
Početna stranica
Prikaz web-verzije