Stranice

petak, 8. veljače 2013.

Zašto je bitno postaviti ciljeve (goals) na web stranici?

Ciljevi (Goals) na vašoj web stranici otkrit će vam ispunjava li ona vaša, a što je još bitnije, očekivanja vaših posjetitelja - zbog njih ste je i napravili ne?
Evo par primjera što sve možete pratiti:

  • download - brošura, cjenika priručnika..., sveg čuda kojeg ste stavili na web kako biste potaknuli korisnike na akciju
  • popunjavanje formi - npr. imate formu za upit koji korisnik može poslati direktno s vaše web stranice (bez da mu se otvara njegov e-mail alat, npr. Outlook)
  • aktivnost korisnika - popunjavanje neke vaše ankete, komentiranje, dodavanje sadržaja, postovi na forumima
  • trajanje posjeta - npr. odstupanje (pozitivno ili negativno) od prosječnog vremenskog trajanja ili broja pregledanih stranica tijekom posjeta
  • posjećene stranice - zanima vas recimo koliko je ljudi vidjelo vašu stranicu s posebnim ponudama, cjenike, uvjete nabave, prodaje....
  • prodajne transakcije - dovršena ili nedovršena kupnja, korisnici koji su nešto dodali u košaricu, koristili kupone koje ste im poslali (sigurno koristite e-mail marketing
Sve to i još puno više možete postaviti na vašu web stranicu i vrlo brzo ona vam pored lijepog dizajna može donijeti jednako dobre ili još bolje rezultate.

Ne moram reći da to puuuuuuno pomaže u oglašavanju na Google tražilici.

Ako malo bolje pogledate gore na vrh, vidjet ćete da možete dobiti nešto besplatno i korisno - bez naknadnog spamanja.

Samo u slučaju da vam se svidi to što dobijete, možda dogovorimo i neki poso.

Požurite polako. Tu sam do daljnjeg:)

Nema komentara:

Objavi komentar