- Trenutni rezultat - pratite sve doslovno u realnom vremenu.
- Pay per click model - plaćate samo klik na oglas a ne prikaz oglasa kao kod klasičnih web banner-a.
- Relevantnost - ne "gurate" oglas korisniku već mu se on prikazuje kao "odgovor" na njegov upit Google tražilici. Marketingaškim rječnikom tzv. "pull" pristup vs. "push" pristup u klasičnom oglašavanju.
- Velik doseg do korisnika koji ne znaju za vas i vašu tvrtku - od 64% hrvatskog stanovništva starijeg od 16 godina s pristupom internetu, njih više od 99% koristi Google tražilicu kako bi što prije došli do što kvalitetnijeg odgovora, rezultata, rješenja...
- Transparentno ulaganje (ne trošak) - u lipu možete pratiti koliko ste uložili i što ste za to dobili.
- Prikaz na prvoj stranici pretraživanja - tako dobivate priliku za ravnopravnu borbu s puno jačim igračima kad vaša web stranica nije vidljiva u organskom prikazu. Čuvajte se onih koji vam olako obećaju prikaz na vrhu prve stranice - uostalom to ni ne mora biti presudno za učinkovitost kampanje u konačnici.
- Preciznost, brzina, fleksibilnost- korisnika link u vašem oglasu vodi točno tamo gdje želite, pa nema "lutanja" po web-u. Postavljanje, puštanje jednostavnije kampanje čak i 2-3 sata nakon dogovora. Max. 2-3 dana od ideje do puštanja kampanje.
- Istraživanje tržišta - oglašavanjem na Google tražilici osim komercijalnog učinka (povećanje broja posjeta i/ili konverzije) istovremeno pratite online ponašanje korisnika - npr. točno znate što su "guglali" prije nego su kliknuli na vaš oglas. Saznanja potom koristite za optimizaciju oglašavanja u idućem koraku:)
- Testiranje uživo - istovremeno "vrtite" 2-3 oglasa za isti proizvod/uslugu. Google AdWords je efikasan alat za (pre)testiranje kreative/komunikacije u oglasu. Točno znate koja kombinacija je polučila više klikova tj. konverzija (prodaje, downloada, pregledanih stranica, prijava na vaše e-novosti tj. željene aktivnosti od strane korisnika).
- Veća učinkovitost - zbog mogućnosti testiranja ne gubite vrijeme na jalove rasprave o tome koji će oglas bolje potaknuti korisnika na željenu reakciju - jednom zauvijek.
Kad se malo "utrenirate", dalje možete i sami.
Ako si i dalje mislite da te oglase ionako svi preskaču, pogledajte ovaj klipić.
Sretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar