via Responsa: 10 razloga za oglašavanje na Google tražilici
Google

petak, 2. studenoga 2012.

10 razloga za oglašavanje na Google tražilici

Ako još niste a dvojite biste li se oglašavali na Google tražilici možda vam ovo pomogne: 
  1. Trenutni rezultat - pratite sve doslovno u realnom vremenu.
  2. Pay per click model - plaćate samo klik na oglas a ne prikaz oglasa kao kod klasičnih web banner-a.
  3. Relevantnost - ne "gurate" oglas korisniku već mu se on prikazuje kao "odgovor" na njegov upit Google tražilici. Marketingaškim rječnikom tzv. "pull" pristup vs. "push" pristup u klasičnom oglašavanju.
  4. Velik doseg do korisnika koji ne znaju za vas i vašu tvrtku - od 64% hrvatskog stanovništva starijeg od 16 godina s pristupom internetu, njih više od  99% koristi Google tražilicu kako bi što prije došli do što kvalitetnijeg odgovora, rezultata, rješenja...
  5. Transparentno ulaganje (ne trošak) -  u lipu možete pratiti koliko ste uložili i što ste za to dobili.
  6. Prikaz na prvoj stranici pretraživanja - tako dobivate  priliku za ravnopravnu borbu s puno jačim igračima kad  vaša web stranica nije vidljiva u organskom prikazu. Čuvajte se onih koji vam olako obećaju prikaz na vrhu prve stranice - uostalom to ni ne mora biti presudno za učinkovitost kampanje u konačnici.
  7. Preciznost, brzina, fleksibilnost- korisnika link u vašem oglasu vodi točno tamo gdje želite, pa nema "lutanja" po web-u. Postavljanje, puštanje jednostavnije kampanje čak i 2-3 sata nakon dogovora. Max. 2-3 dana od ideje do puštanja kampanje.
  8. Istraživanje tržišta - oglašavanjem na Google  tražilici osim komercijalnog učinka (povećanje broja posjeta i/ili konverzije) istovremeno pratite online ponašanje korisnika - npr. točno znate što su "guglali" prije nego su kliknuli na vaš oglas. Saznanja potom koristite za optimizaciju oglašavanja u idućem koraku:)
  9. Testiranje uživo - istovremeno "vrtite" 2-3 oglasa za isti proizvod/uslugu. Google AdWords je efikasan alat za (pre)testiranje kreative/komunikacije u oglasu. Točno znate koja kombinacija je polučila više klikova tj. konverzija (prodaje, downloada, pregledanih stranica, prijava na vaše e-novosti tj. željene aktivnosti od strane korisnika).
  10. Veća učinkovitost - zbog mogućnosti testiranja ne gubite vrijeme na jalove rasprave o tome koji će oglas bolje potaknuti korisnika na željenu reakciju - jednom zauvijek.
Da biste što bolje iskoristili mogućnosti oglašavanja na Google tražilici odaberite nekog certificiranog individualca (tu sam - zaguglajte "Goran Maurac" ili "via Responsa") ili tvrtku (zaguglajte "oglašavanje na Google tražilici" i dobit ćete hrpu specijaliziranih agencija).

Kad se malo "utrenirate", dalje možete i sami.

Ako si i dalje mislite da te oglase ionako svi preskaču, pogledajte ovaj klipić.

Sretno:)

Nema komentara:

Objavi komentar