via Responsa: Šta je dobar CTR i koliko je uopće bitan za vaš Google oglas?
Google

srijeda, 28. studenoga 2012.

Šta je dobar CTR i koliko je uopće bitan za vaš Google oglas?

Svi manje više znamo da je CTR (click-through rate) samo jedna od mjera uspjeha vašeg oglašavanja na Google tražilici.

Google (neformalno) veli da je sve preko 1%, kad je u pitanju Search mreža,  zadovoljavajuće.

Drugi vele kako je  2% za početnike čisto u redu.

Treći drže da se tržišta s jačom konkurencijom kreću u rasponu 2-5%, a ona sa slabijom i preko 5%.

I svi su u pravu i u krivu.

Vama i puno manje od toga može biti super, a nekome ni CTR od 10% neće biti od pomoći.

Pa koliko je onda bitan taj CTR?

I jako i malo:)
  • Jako, jer bolji  click-through rates daje vam bolji Quality Score, a time i bolji položaj (Ad Rank) vašeg oglasa u rezultatima pretraživanja u odnosu na konkurenciju.
  • Malo, jer u konačnici sve se svodi na rezultat - konverziju rekli bi Google-ovim rječnikom. Dobar  CTR u kojem  malo klikova završi konverzijom bitan je samo jer fino izgleda  u izvještaju, dok kasica prasica i dalje stoji prazna.
Iskusni direktni marketingaši davnih dana naučili su da bolji odaziv ne znači bolju prodaju, bolja prodaja ne znači veći profit, a veći profit ne znači boljeg korisnika na duže staze.

A vi vjerujem idete na duže staze.

Nema komentara:

Objavi komentar