Google (neformalno) veli da je sve preko 1%, kad je u pitanju Search mreža, zadovoljavajuće.
Drugi vele kako je 2% za početnike čisto u redu.
Treći drže da se tržišta s jačom konkurencijom kreću u rasponu 2-5%, a ona sa slabijom i preko 5%.
I svi su u pravu i u krivu.
Vama i puno manje od toga može biti super, a nekome ni CTR od 10% neće biti od pomoći.
Pa koliko je onda bitan taj CTR?
I jako i malo:)
- Jako, jer bolji click-through rates daje vam bolji Quality Score, a time i bolji položaj (Ad Rank) vašeg oglasa u rezultatima pretraživanja u odnosu na konkurenciju.
- Malo, jer u konačnici sve se svodi na rezultat - konverziju rekli bi Google-ovim rječnikom. Dobar CTR u kojem malo klikova završi konverzijom bitan je samo jer fino izgleda u izvještaju, dok kasica prasica i dalje stoji prazna.
A vi vjerujem idete na duže staze.
Nema komentara:
Objavi komentar