U direktnom marketingu za veći odaziv logika zdravog razuma nalaže osmišljanje atraktivne ponude.
No budite oprezni da ponuda ne bude predobra jer:
- dobar odaziv tek je početak priče - čak i kad je riječ o jednofaznoj kampanji, pa je odaziv ujedno i kupnja, tj. narudžba
- u konačnici profitabilnost direktnog marketinga ovisi o ukupnom zadovoljstvu korisnika s Vašim proizvodom/uslugom. Razlika između inicijalno obećanog i kasnije isporučenog imat će presudni utjecaj na ponovljenu kupnju - što je jako važno, osim ako će Vam netko "oprostiti" inicijalni trošak pridobivanja nekvalitetnog korisnika.
- ne preporuča se dakle previše stimulirati potencijalne korisnike ili nedajBože obećati više no što možete napraviti, ili skrivati bitne stvari u onom sitno pisanom tekstu na dnu (jel to netko čita osim kolega pravnika, il sam ja luđi nego mislim?)
- ako zeznete stvar vratit će Vam se trostruko - imate ćete veći broj povrata; teško ćete razočaranim korisnicima prodati bilo što u budućnosti; svaki od njih to će prenijeti poznanicima ili još gore staviti na neku društvenu mrežu čime gubite još veći dio potencijalnih korisnika.
Rješenje: testirajte, testirajte i opet testirajte - sve dok ne nađete ponudu koja će dati najbolji omjer odaziva, konverzije u prodaju, a istovremeno neće narušiti Vaš ugled na duže staze.
A obećate li puno (npr. jer ste tako pozicionirani na tržištu), svakako napravite/isporučite i više od toga.
Jedna mudra (u slobodnom prijevodu) za kraj: "Čuvajte se petogodišnjih projekcija, osim ako ne mislite napustiti firmu nakon četvrte godine" (Stan Winston, Ogilvy&Mather Direct, New York)
Imate neku mudru na ovu temu?
Nema komentara:
Objavi komentar