Tu vidite još koju kunu prihoda uz već uhodane prodajne kanale (vlastita maloprodaja, trgovački putnici, partnerska mreža).
No frka Vas je kako će to utjecati na trenutni raspored prodajnih snaga.
U svakom slučaju, nakon konzultacije s njima razmislite o 4 stvari koje oni često (slučajno ili namjerno) previde:
- Uvijek određeni dio bilo koje ciljane publike želi kupovati na daljinu (putem pošte, interneta, kataloga). Prema više različitih istraživanja taj udio varira od 25 do 35%. Ako im Vi ne ponudite tu opciju, možda konkurencija hoće. Uostalom, neka kupac bira.
- Kampanje direktnog marketinga po definiciji imaju jako male odazive - mjerljivo u postotcima, a ponekad i promilima. Mali odaziv pritom ne znači malu profitabilnost:). Poanta je da puno veći dio ciljane publike neće odgovoriti na ponudu.
- Besplatni marketing za ostale prodajne kanale. Istraživanja su pokazala da 75% svih ponuda poslanih izravno krajnjem korisniku bude barem otvoreno i "skenirano", a polovica od toga bude i pročitana. To bi značilo da će oni i konzumirati dobar dio Vaše promidžbene poruke. Ako pritom, Vaša ponuda uz 0,5% odaziva bude profitabilna ili bar pokrije sve troškove - dobili ste gratis oglašavanje kod značajnog dijela korisnika. Stavili ste im "bubu u uho".
- Potaknut će dio Vaše ciljane publike da kupi nekim od postojećih kanala prodaje, jer im ovaj način ne odgovara. Čak i da im to ne ponudite kao opciju dio korisnika će krenuti do najbližeg dućana, otići na web ili nazvati svog prodajnog predstavnika.
- Možda da imate posebne proizvode/usluge samo u tom kanalu?
- Ili da taj kanal bude dostupan samo određenoj kategoriji korisnika?
- Možete ga koristiti kao "pripremu terena" ili stvaranje prodajnih prilika (eng. lead generation) za Vaše prodajno osoblje?
- A možete njime i "motivirati" ili kontrolirati efikasnost Vaših prodajnih predstavnika na terenu?
Jer, na kraju, oni su Vaš najvažniji profitni centar - omogućite im izbor - da ga ne potraže dalje:)
Pre(d)vidite li i Vi nešto od toga?
Nema komentara:
Objavi komentar