via Responsa: 5 ideja za primjenu direktnog marketinga u praksi
Google

subota, 11. veljače 2012.

5 ideja za primjenu direktnog marketinga u praksi

Ako niste sigurni biste li i gdje koristili direktni marketing u svom (nadam se legalnom) poslovanju, eto par prijedloga provjerenih u praksi:
  1. kao dodatni/alternativni način distribucije za ciljane proizvode/usluge, korisnike ili geografska područja. Možda Vašim manje zahtjevnim korisnicima (čitaj manje profitabilnim) možete uz niže troškove prodavati poštom ili online uz podršku telefonskog studija. Tako svoje prodajne predstavnike "čuvate" za one najprofitabilnije tj., najvažnije korisnike.
  2. kao učinkovit alat za generiranje i obradu prodajnih prilika (tzv. "lead generation") Vašem prodajnom osoblju kako bi bilo što efikasnije na terenu (pošaljete korisniku brošuru i upitnik u kojem može odabrati vrijeme i mjesto za prezentaciju, sastanak...koje odgovara njegovom kupovnom ciklusu, a ne Vašem kvartalnom prodajnom planu:). Možete i poslati pismo zahvale što su primili prodajnog predstavnika i zamoliti za povratnu ocjenu o dojmu koji su ostavili prilikom posjeta - neke tvrtke to koriste kao dodatni alat za praćenje zadovoljstva korisnika  i "motivaciju" prodajnog osoblja na terenu.
  3. Testirajte, testirajte, ..., i opet testirajte -zlatno pravilo direktnog marketinga. U svakoj kampanji trebate testirati barem jedan element koji može značajnije povećati odaziv ili smanjiti troškove (pogledajte prethodni blog) i fokusirati se na bitne stvari. Koristite li pritom online marketing (Google AdWords, društvene mreže Facebook, YouTube, Twitter...) ili e-mail marketing (preporučam MailChimp alat) prve rezultate vidite već za par sati. Isto je i s dobrom starom izravnom poštom (kataloška prodaja) gdje to traje malo dulje (3-4 tjedna).
  4. Lansiranje novog proizvoda/usluge. Imate super ideju, čak ste napravili malo istraživanje no iskustvo Vas je naučilo da ljudi često kažu jedno (ono što želite čuti; ili da ostave bolji dojam...) a kad treba kupiti proizvod naprave suprotno. Preskupo Vam je pustiti ga na tržište kroz klasične kanale pa onda fino napravite probnu seriju ili samo koncept proizvoda/usluge i prije nego li je dovršen ponudite ga ciljanim korisnicima online ili putem izravne pošte.
  5.  Podrška klasičnom marketingu za bolju učinkovitost - u vidu prodajnih promocija, testiranja oglasa (stavite kupon ili poseban broj, kontakt kako bi vidjeli stvarnu čitanost oglasa) - puno tehnika direktnog marketinga može se primjeniti u klasičnom oglašavanju putem bilo kojeg medija (tv, print, radio, plakati...)
Naravno, puno je načina na koje Vam direktni marketing, a pogotovo danas kad Vam je sve dostupno na jedan klik, može pomoći u poslu.

Kakva su Vaša iskustva?

Ako želite Više javite se na neki od kontakata ili se prijavite za e-novosti koje Vam mogu biti od koristi u svakodnevnom poslovanju.

Nema komentara:

Objavi komentar