via Responsa: Zašto trebate stalno testirati svoj direkt marketing program?
Google

četvrtak, 16. veljače 2012.

Zašto trebate stalno testirati svoj direkt marketing program?

  • Jer ćete samo tako  doznati što "pali" u praksi.
  • Dobit ćete tzv. "control" tj. materijal za testiranje već u idućoj kampanji
  • izbjeći ćete skupe greške - jer ne testirate na cijeloj bazi već uzorku (naravno reprezentativnom)
Evo kako bi trebao izgledati taj stalni proces testiranja u kojem tražite dobitnu kombinaciju:


Osim što se trebate fokusirati na prije spomenute elemente koji najviše utječu na odaziv, dobro je imati na umu:
  • zaboravite sebe i svoja uvjerenja, očekivanja i predrasude - to nije najvažnije- Vaši korisnici dat će  Vam uvijek najbolji odgovor što "pali" a što ne
  • odolite iskušenju da mijenjate stvari samo promjene radi (ne dajte se nagovoriti)
  • ne donosite "velike" odluke samo na temelju jednog testa
  • odvojite dio budžeta za testiranje - jer kako ćete inače doznati možete li bolje:)?
Još malo pa možete i sami (ako niste do sada) pametno testirati. Ostaje još pitanje za milijun kuna : Koliki trebam uzorak da bi rezultat testiranja bio vjerodostojan?
Ako ste čuli onu "pa uzmeš 10% baze i opleti..." i tome slične "mudrosti", znajte da to nije dobro - može i bolje.
Ali to je već neka druga priča - više za koji dan na ovom blogu.

Nema komentara:

Objavi komentar