- Jer ćete samo tako doznati što "pali" u praksi.
- Dobit ćete tzv. "control" tj. materijal za testiranje već u idućoj kampanji
- izbjeći ćete skupe greške - jer ne testirate na cijeloj bazi već uzorku (naravno reprezentativnom)
Osim što se trebate fokusirati na prije spomenute elemente koji najviše utječu na odaziv, dobro je imati na umu:
- zaboravite sebe i svoja uvjerenja, očekivanja i predrasude - to nije najvažnije- Vaši korisnici dat će Vam uvijek najbolji odgovor što "pali" a što ne
- odolite iskušenju da mijenjate stvari samo promjene radi (ne dajte se nagovoriti)
- ne donosite "velike" odluke samo na temelju jednog testa
- odvojite dio budžeta za testiranje - jer kako ćete inače doznati možete li bolje:)?
Ako ste čuli onu "pa uzmeš 10% baze i opleti..." i tome slične "mudrosti", znajte da to nije dobro - može i bolje.
Ali to je već neka druga priča - više za koji dan na ovom blogu.
Nema komentara:
Objavi komentar