(Ne)zadovoljstvo korisnika je u razlici između onoga čemu se nadaju i onoga što u konačnici dobiju - baš kako je nedavno rekao Seth Godin.
A što Vi možete napraviti po tom pitanju?
Par stvari za početak:
- uvijek dajte više nego što ste obećali (za istu cijenu naravno:)
- iznenadite ih sitnicom bez razloga (i odolite iskušenju da im nešto usput prodate)
- oni znaju kad su u krivu, pa im ne morate dodavati sol na ranu
- oni znaju kad ste Vi u krivu, pa iskoristite reklamaciju da im pokažete da Vam je stalo
- ne morate biti savršeni, ako ste iskreni i transparentni bit će Vam oprošteno
- ako imate odvojeni marketing i prodaju, zamjenite im tu i tamo uloge (puno bolje od zajedničkog team-buildinga)
I imajte na umu istraživanja koja kažu da je ono što korisnici upamte puno bitnije od onoga što su iskusili. A najviše se pamte:
- vrhunac iskustva (bilo dobrog bilo lošeg)
- zadnji dio iskustva
Čini mi se da ovim drugima posao ipak ide bolje! A Vama?
P.S. Pametnim direktnim marketingom možete napraviti puno dobrih stvari u zadržavanju i vjernosti korisnika na profitabilan način:)
Nema komentara:
Objavi komentar