via Responsa: Što Vaše korisnike čini (ne)zadovoljnim i što možete napraviti po tom pitanju?
Google

utorak, 7. veljače 2012.

Što Vaše korisnike čini (ne)zadovoljnim i što možete napraviti po tom pitanju?


(Ne)zadovoljstvo korisnika je u razlici između onoga čemu se nadaju i onoga što u konačnici dobiju - baš kako je nedavno rekao Seth Godin.

A što Vi možete napraviti po tom pitanju?

Par stvari za početak:
  • uvijek dajte više nego što ste obećali (za istu cijenu naravno:)
  • iznenadite ih sitnicom bez razloga (i odolite iskušenju da im nešto usput prodate)
  • oni znaju kad su u krivu, pa im ne morate dodavati sol na ranu
  • oni znaju kad ste Vi u krivu, pa iskoristite reklamaciju da im pokažete da Vam je stalo
  • ne morate biti savršeni, ako ste iskreni i transparentni bit će Vam oprošteno
  • ako imate odvojeni marketing i prodaju, zamjenite im tu i tamo uloge (puno bolje od zajedničkog team-buildinga)

I imajte na umu istraživanja koja kažu da je ono što korisnici upamte puno bitnije  od onoga što su iskusili. A najviše se pamte:

  • vrhunac iskustva (bilo dobrog bilo lošeg)
  • zadnji dio iskustva
To bi značilo da se trebate potruditi da vrhunac iskustva bude pozitivan i da iskustvo završi pozitivno. Nekima je to lakše reć nego napravit, a nekima obrnuto.

Čini mi se da ovim drugima posao ipak ide bolje!  A Vama?

P.S. Pametnim direktnim marketingom možete napraviti puno dobrih stvari u zadržavanju i vjernosti  korisnika na profitabilan način:)

Nema komentara:

Objavi komentar