Bez obzira koji oblik interakitvnog marketinga prakticirate:
- e-mail marketing (toplo preporučam mailchimp alat - sve možete sami - ako sam uspio ja kao IT neznalica, možete i Vi)
- marketing na društvenim mrežama (hrpa besplatnih mogućnosti i aplikacija)
- direktni oglasi i/ili inserti u tiskanim medijima
- inserti u sandučiće ili račune korisnika
- dobra stara kataloška prodaja (po starohrvatskom "mailorder")
- ...
Logika zdravog razuma kaže samo one elemente koji najviše utječu na odaziv. Pritom testiramo ili jedan ili sve odjednom. No koji su to elementi?
Evo što su u Ogilvy and Mather agenciji otkrili davnih dana (a vrijedi i danas):
- Ciljana skupina kojoj se obraćate (baza ili medij) x 6
- Ponuda ili glavna a poruka x 3
- Timing u skladu s potrebama ciljanog korisnika x 2
- Kreativa (dizajn) x 1,35
A što kažu drugi stručnjaci za direktni marketing o važnosti pojedinih elemenata:
- Ed Mayer - kod prvog uvođenja direktnog marketinga - 40% ciljana skupina - 40% ponuda&brand - 20% kreativa
- Pierre Passavant - kod već "uhodanog" direktnog marketinga - 10% ciljana skupina (jer je dobro poznata) - 10% ponuda&brand - 80% kreativa (da se kreativci ne naljute)
- Jim Kobs - 20% marketinška strategija - 20% ciljana skupina - 30% ponuda&brand - 20% kreativa - 10% analiza kampanje
Ne morate izmišljati toplu vodu i znate odakle početi u planiraju i provedbi iduće direkt marketing kampanje.
Zato, nemojte spavati na lovorikama čak i ako imate dobar odaziv u zadnjoj kampanji - možda može biti još veći uz jednake ili, još bolje, niže troškove.
Kakva su Vaša iskustva, rezultati, želje?
Ako zatrebate dobar praktičan savjet u provedbi Vaše iduće kampanje u kojoj ćete koristiti izravni&interaktivni marketing - javite se.
Nema komentara:
Objavi komentar