No kad planirate testiranje još trebate znati i:
- veličinu potrebnog uzorka - da bi rezultati bili reprezentativni za kasnije ponavljanje na kompletnu bazu korisnika
- je li razlika dobivena testiranjem statistički značajna- npr. jedna ponuda je dala 1,2% odaziva a druga 1,5%
- pratiti rezultate testa na duži rok - da biste mogli ocijeniti stvarnu uspješnost
Odgovori na prvo pitanje tipa "cca. 10% od ukupnog broja korisnika je dovoljno za test..." i slične paušalne guru-procjene nemaju puno veze s logikom zdravog razuma.
Tu pomaže statistika!
Postoji formula za precizno određivanje veličine uzorka, a za izračun koriste se samo tri varijable:
- očekivani odaziv u kampanji
- vjerojatnost s kojom želite raditi - u testiranju direktnim marketingom uobičajena je između 80% i 95%
- dozvoljena pogreška - jer rezultat testiranja varira ovisno o veličini uzorka i stopi odaziva
Nema komentara:
Objavi komentar