via Responsa: Testiranje u praksi - 3 stvari koje morate znati - bolji rezultat na prvu ili kasnije? (3/3)
Google

utorak, 21. veljače 2012.

Testiranje u praksi - 3 stvari koje morate znati - bolji rezultat na prvu ili kasnije? (3/3)

Nakon prva dva, eto nas i na 3 koraku:)


Fino ste doznali koliki trebate uzorak, testom u praksi usporedili 2 ponude i odabrali bolju temeljem razlike u odazivu (koja je naravno statistički značajna) i tako odradili dobar dio posla.

No, to nije sve.

Jaaako je bitno da nakon završetka kampanje lijepo popratite ponašanje svih njenih sudionika  kako biste donijeli dugoročno dobru odluku.

Rečeno vrijedi za sve slučajeve, osim za šefove prodaje koji nemaju vremena, jer vječno jure kvartalni bonus ili 10% rasta na prethodnu godinu (kao što je rekao Sergio Zyman:  to je isto kao da pri kupnji avionske karte kažete da želite putovati 200 milja dalje nego zadnji put ili da želite kartu koja ne košta više od x kuna.



Što dakle, napraviti?

Jedan dio odgovora leži prije svega u dobro postavljenim ciljevima koje kampanjom želite ostvariti, dobro pogođenoj ciljanoj skupini i njoj primjerenoj ponudi prezentiranoj u pravo vrijeme na pravi način. Drugi je dio,kao što smo rekli, u praćenju njihova ponašanja i nakon završetka kampanje.

Jer, kao što znate, najbolji odaziv ne mora značiti najbolju prodaju (tzv. konverziju), najbolja prodaja ne mora značiti najveću zaradu, a najveća zarada ne mora značiti kvalitetnog korisnika s kojim možete izgraditi dugoročno profitabilan odnos.

A tome svi težimo?

Zato  popratite barem kroz nekoliko kupovnih intervala ponašanje svih sudionika koje ste imali u testiranju. Tko zna, možda baš ružno pače (po odazivu) postane sasvim pristojan labud kad poraste.

Zato testirajte i pratite, testirajte i pratite i opet testirajte i pratite....

Lakše reć no napravit, ili?



Sretno!



    Nema komentara:

    Objavi komentar