- novi profitni centar/prodajni kanal - ne morate dijeliti dio profita s posrednicima, distributerima i sl. Ili, ne daj Bože čekati da Vam isti ti plate nakon 180 dana :(
- učinkovita distribucija - imate izravni kontakt s krajnjim korisnikom/kupcem i ne morate čekati da se napune prodajna mjesta .
- veći tržišni udio - možete fino popuniti eventualne rupe (npr. ne želite koristiti skupe prodajne predstavnike u rijetko naseljenim područjima). Neki proizvodi usluge mogu zbog manjih troškova postati profitabilni u ovom prodajnom kanalu.
- jednostavna kontrola - svi troškovi u direktnom marketingu se lako prate ali i predviđaju. Pametnim testiranjem i praćenjem odaziva možete znati što najviše utječe na odaziv i kakve prihode tj. povrat možete očekivati u idućim kampanjama
- odgovoran (pametan) marketing - znate točno kakav rezultat ste ostvarili, a marketinški budžet usmjeravate na one korisnike s kojima možete izgraditi dugoročno profitabilan odnos
petak, 10. veljače 2012.
5 prednosti koje Vaša mala firma, obrt, OPG može imati od direktnog marketinga
U biti ima ih više, no i ovih 5 dosta je za početak:
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar