Pritom se držite pravila "Test one or test all", dakle ili testirate jedan element (npr. uspoređujete 2 ponude kod iste ciljane skupine) ili mijenjate sve kompletno (ciljana skupina, ponuda, timing, kreativa i aktivnosti podrške tzv. follow-up).
Naravno, želite dobiti što konkretnije odgovore tako da u idućoj kampanji budete još učinkovitiji.
Recimo da prodajete motokultivatore :) i prvi put koristite direktni marketing kojim ćete testirati 2 najbitnije stvari: ciljanu skupinu i ponudu.
Izvukli ste iz neke interne arhive bazu postojećih kupaca i podijelili ih u 2 grupe:
- poljoprivrednici
- vikend-poljoprivrednici
- ponuda A= 10% popusta za narudžbu u određenom roku
- ponuda B= prigodan dar za narudžbu u istom tom roku
Vaša testna matrica u tom slučaju izgledala bi kako slijedi:
Moguća testna matrica: istovremeni test 2 ciljane skupine i 2 ponude |
inbound 0800 - ako imate besplatni broj na koji korisnici mogu nazvati za narudžbu (nije nužno ali pomaže);
outbound follow up - dodatni poziv kojim Vi kontaktirate korisnike obuhvaćene kampanjom.
Po završetku kampanje na ovaj način ćete doznati:
- Koja ciljana skupina je bolje reagirala na koju ponudu?
- Kakav je utjecaj na rezultat imao tzv. follow-up telefonski poziv?
A kako Vi testirate?
Zatrebate li pomoć znate gdje se možete javiti odnosno prijaviti za e-novosti i prvi dobiti korisne informacije u svoj pretinac elektronske pošte.
Nema komentara:
Objavi komentar