via Responsa: Kako testiranjem do boljeg rezultata već u idućoj kampanji direktnog marketinga?
Google

srijeda, 15. veljače 2012.

Kako testiranjem do boljeg rezultata već u idućoj kampanji direktnog marketinga?

Već od prije znate da testirate one elemente koji najviše utječu na odaziv.
Pritom se držite pravila "Test one or test all", dakle ili testirate jedan element (npr. uspoređujete 2 ponude kod iste ciljane skupine) ili mijenjate sve kompletno (ciljana skupina, ponuda, timing, kreativa i aktivnosti podrške tzv. follow-up).

Naravno, želite dobiti što konkretnije odgovore tako da u idućoj kampanji budete još učinkovitiji.

Recimo da prodajete motokultivatore :)  i prvi put koristite direktni marketing kojim ćete testirati 2 najbitnije stvari: ciljanu skupinu i ponudu.

Izvukli ste iz neke interne arhive  bazu postojećih kupaca i podijelili ih u 2 grupe:
  1. poljoprivrednici
  2. vikend-poljoprivrednici
Osmislili ste (i izračunali) za tu prigodu i 2 ponude:
  • ponuda A= 10% popusta za narudžbu u određenom roku
  • ponuda B= prigodan dar za narudžbu u istom tom roku
Želite znati koja će ponuda polučiti bolji rezultat ali i istovremeno provjeriti isplati li Vam se dodatni  telefonski poziv  kao podsjetnik korisnicima kojima ste poslali ponudu.

Vaša testna matrica u tom slučaju izgledala bi kako slijedi:

Moguća testna matrica: istovremeni test 2 ciljane skupine i 2 ponude
Pojašnjenja iz tablice: DM - direct mail/izravna pošta/ inicijalna aktivnost direktnog marketinga; 
inbound 0800 - ako imate besplatni broj na koji korisnici mogu nazvati za narudžbu (nije nužno ali pomaže);
outbound follow up - dodatni poziv kojim Vi kontaktirate korisnike obuhvaćene kampanjom.

Po završetku kampanje na ovaj način ćete doznati:
  1. Koja ciljana skupina je bolje reagirala na koju ponudu?
  2. Kakav je utjecaj na rezultat imao tzv. follow-up telefonski poziv?
Tako ćete u idućoj kampanji dobiti tzv. "control" iliti dobitnu kombinaciju koju stavljate na test s nekom novom ponudom i/ili ciljanom skupinom.

A kako Vi testirate?

Zatrebate li pomoć znate gdje se možete javiti odnosno prijaviti za e-novosti i prvi dobiti korisne informacije u svoj pretinac elektronske pošte.

Nema komentara:

Objavi komentar