Danas je vjerojatno još veća gužva u šesnaestercu.
To znači i da su inboxi Vaših dragih klijenata, kupaca, mušterija...pretprani i da morate biti jako dobri kako Vaša (s najboljom namjerom napisana) poruka ne bi završila u košu za smeće prije no što je otvorena.
U pitanju su sekunde, pa ako ne znate, za prvu pomoć dobro dođe tzv. 3-5-7 pravilo kad osmišljate, testirate i analizirate svoje e-mail marketing kampanje:
- imate 3 sekunde da privučete korisnikovu pažnju - pazite što stavljate u polje "From" i svakako testirajte par različitih "Subject" polja
- imate 5 sekundi, kad ste im privukli pažnju, da ih uvučete u sadržaj - u prosjeku toliko je vremena potrebno da primatelj "skenira" poruku i procjeni relevantnost tj. prepozna neku korist i vidi je li obećanje iz "Subject" polja sadržano u poruci.
- ako ste došli do 7. sekunde, bravo. Čestike! Idućih 7 sekundi je kritično
To naravno ne znači da Vaša poruka treba biti kratka, naprotiv, treba biti onoliko dugačka koliko je potrebno za kompletnu priču.
Imate dakle 7 sec. da se izborite s konkurencijom i gužvom u inboxu Vašeg primatelja. Sedam sekundi, tako malo, a tako puno.
Zato vježbajte 3-5-7:)
P.S. Postoji sjajan (čak i besplatan za početak) alat za slanje e-newslettera koji se zove mailchimp. Ako zatrebate pomoć u njegovu korištenju - javite se:)
Nema komentara:
Objavi komentar