via Responsa: Učinkovit e-mail marketing i pravilo 3-5-7
Google

srijeda, 8. veljače 2012.

Učinkovit e-mail marketing i pravilo 3-5-7

Činjenica je kako svaki drugi dan stvorimo onoliko informacija koliko smo od početka naše civilizacije pa do 2003. - a prema  izjavi g. Schmidta, glavnog šefa Google-a s jedne tehnološke konferencije.

Danas je vjerojatno još veća gužva u šesnaestercu.

To znači i da su inboxi Vaših dragih klijenata, kupaca, mušterija...pretprani i da morate biti jako dobri  kako Vaša (s najboljom namjerom napisana) poruka  ne bi završila u košu za smeće prije no što je otvorena.

U pitanju su sekunde, pa ako ne znate, za prvu pomoć dobro dođe tzv. 3-5-7 pravilo  kad osmišljate, testirate i analizirate svoje e-mail marketing kampanje:

  • imate 3 sekunde da privučete korisnikovu pažnju - pazite što stavljate u polje "From" i svakako testirajte par različitih "Subject" polja
  • imate 5 sekundi, kad ste im privukli pažnju, da ih uvučete u sadržaj  - u prosjeku toliko je vremena potrebno da primatelj "skenira" poruku i procjeni relevantnost tj. prepozna neku korist i vidi je li obećanje iz "Subject" polja sadržano u poruci.
  • ako ste došli do 7. sekunde, bravo. Čestike! Idućih 7 sekundi je kritično
Ako pritom ne morate "skrolati" da biste doznali što se od Vas očekuje možda  ga i pročitate do kraja.

To naravno ne znači da Vaša poruka treba biti kratka, naprotiv, treba biti onoliko dugačka koliko je potrebno za kompletnu priču.

Imate dakle 7 sec. da se izborite s konkurencijom i gužvom u inboxu Vašeg primatelja. Sedam sekundi, tako malo, a tako puno.

Zato vježbajte 3-5-7:)



P.S. Postoji sjajan (čak i besplatan za početak) alat za slanje e-newslettera koji se zove mailchimp. Ako zatrebate pomoć u njegovu korištenju - javite se:)

Nema komentara:

Objavi komentar