via Responsa: Zašto korisnici dolaze, zašto odlaze i što se da napraviti?
Google

srijeda, 29. veljače 2012.

Zašto korisnici dolaze, zašto odlaze i što se da napraviti?

Da ne okolišamo idemo redom...



Zašto korisnici dolaze?

Ne zato što su pomislili eto baš na Vaš proizvod/uslugu, već zato što s njim žele riješiti neki svoj problem,  nešto odraditi ili postići. Kažu da je dobar početak ako tako pristupamo poslu tj. korisnicima od kojih živimo.

A zašto odlaze?
Evo što kaže istraživanje:
  1. preselili ili umrli - 4%
  2. povezanost s drugom tvrtkom - 5%
  3. konkurencija - 9%
  4. nezadovoljstvo proizvodom/uslugom - 14%
  5. ravnodušnost ili stav prodajnog osoblja - 68%
Izvor: istraživanje maloprodaje, McGraw-Hill

Apsurd je da sami sebi napravimo puno više štete doli konkurencija i ostala ekipa s popisa.
Iako nisu najnovijeg datuma, brojke uredno koriste konzultanti kako bi naglasili važnost razvijanja odnosa s korisnicima.
Nekako slutim da se nije Bogznašto promijenilo.

Što možete napraviti da zadržite dobre korisnike?
  • isporučite barem onoliko koliko ste obećali u svom marketingu
  • Pomozite im da se druže/razmjenjuju iskustva - oni to žele više nego vezati se za Vašu tvrtku ili brand
  • Nemojte koristiti direktni marketing samo kad im želite nešto prodati 
  • Zamolite ih za pomoć, pitajte ih što misle - oni najvjerniji rado će Vam se odazvati
  • Prilagodite se njihovom kupovnom ciklusu, a ne Vašem prodajnom planu
  • Dajte im izbor, bolje nego da ga potraže kod konkurencije
  • Motivirajte svoje prodajno osoblje  da ih bolje upoznaju i izgrade odnos povjerenja
  • Iznenadite ih - male stvari mogu napraviti jako puno (ne volim banke, ali Erste-ov DOH obrazac za poreznu prijavu je dobar primjer)
  • Brzo reagirajte i popravite ako nešto krene krivo 
Na kraju, ali ne manje bitno - budite dobar poslodavac - jer samo zadovoljni zaposlenici mogu stvoriti zadovoljne korisnike, a to će prije ili kasnije cijeniti i investitori

Jednom rečenicom: tretirajte ih upravo onako kako Vi želite biti tretirani svaki puta kad ste kupac.

A kako ih Vi mazite i pazite?

Nema komentara:

Objavi komentar