Zašto korisnici dolaze?
Ne zato što su pomislili eto baš na Vaš proizvod/uslugu, već zato što s njim žele riješiti neki svoj problem, nešto odraditi ili postići. Kažu da je dobar početak ako tako pristupamo poslu tj. korisnicima od kojih živimo.
A zašto odlaze?
Evo što kaže istraživanje:
- preselili ili umrli - 4%
- povezanost s drugom tvrtkom - 5%
- konkurencija - 9%
- nezadovoljstvo proizvodom/uslugom - 14%
- ravnodušnost ili stav prodajnog osoblja - 68%
Apsurd je da sami sebi napravimo puno više štete doli konkurencija i ostala ekipa s popisa.
Iako nisu najnovijeg datuma, brojke uredno koriste konzultanti kako bi naglasili važnost razvijanja odnosa s korisnicima.
Nekako slutim da se nije Bogznašto promijenilo.
Što možete napraviti da zadržite dobre korisnike?
- isporučite barem onoliko koliko ste obećali u svom marketingu
- Pomozite im da se druže/razmjenjuju iskustva - oni to žele više nego vezati se za Vašu tvrtku ili brand
- Nemojte koristiti direktni marketing samo kad im želite nešto prodati
- Zamolite ih za pomoć, pitajte ih što misle - oni najvjerniji rado će Vam se odazvati
- Prilagodite se njihovom kupovnom ciklusu, a ne Vašem prodajnom planu
- Dajte im izbor, bolje nego da ga potraže kod konkurencije
- Motivirajte svoje prodajno osoblje da ih bolje upoznaju i izgrade odnos povjerenja
- Iznenadite ih - male stvari mogu napraviti jako puno (ne volim banke, ali Erste-ov DOH obrazac za poreznu prijavu je dobar primjer)
- Brzo reagirajte i popravite ako nešto krene krivo
Jednom rečenicom: tretirajte ih upravo onako kako Vi želite biti tretirani svaki puta kad ste kupac.
A kako ih Vi mazite i pazite?
Nema komentara:
Objavi komentar