...i propustom ponajviše (nažalost).
Ajmo redom:
Mišlju: srećom, ne čitam misli ali sumnjam da itko, osim Službe za korisnike (ako postoji), kontinuirano misli na svoje korisnike
Riječju: kunemo se svim i svačim da su nam korisnici na prvom mjestu...
Djelom: ...sve dok vlasnik ili uprava ili banka ili nedajBože zaposlenici ne zatraže svoj dio
Propustom: Tu smo jači nego na riječima U pravilu ekipa na vrhu potroši manje od 10% vremena na "one" od kojih dolazi 90% (vjerojatno i više) prihoda. Više vremena troše na brojanje zarađenih (ili izgubljenih) kuna doli od koga su došle (ili otišle)
A što kažu naši korisnici?
Možda upravo slijedeće:
"Želim da uspijete, budete profitabilni i učinkoviti - jer tada možete uložiti u mene. Možete uložiti u razvoj još boljih proizvoda i usluga, zapošljavati sjajne ljude koji će mi dobro služiti, činiti moj život još lakšim i ugodnijim , znajući da ćete uvijek biti tu.
Ali ne želim da budete pohlepni. Vidim sve poslovne izvještaje, nevjerojatne profite i još veće bonuse za par direktora. Ne zavidim vam na poštenom nagrađivanju jer činite moj život boljim, ali želim da to dijelite s onim divnim ljudima koji rade za vas i kupuju od vas.
Moj novac je stvorio vaš profit. Učinite li pravu stvar rado ću potrošiti puno više kod vas bez dodatnih troškova za vas. Uistinu, što naš odnos postane profitabilniji to ćete vi biti uspješniji u budućnosti. A zamislite ako uvjerim moje prijatelje i kolega da učine isto? Jeste li ikad razmislili o vašim korisnicima kao vašoj najvećoj imovini? Zajedno mi vam možemo pomoći u nevjerojatnom profitabilnom rastu - a slutim da će i vašim investitorima to biti zanimljivo!"
Naravno, direktni marketing savršen je način za održavanje dugoročno profitabilnog odnosa s Vašim korisnicima (moram tjerat vodu na svoj mlin, ne?)
Onda, budete se potrudili? Ili to već radite ali se nemate kome pohvaliti? Eto prilike...
Nema komentara:
Objavi komentar