Čovjek uđe u bar za samce i priđe prvoj prekrasnoj djevojci koju ugleda.
Upita je: "Hoćeš se udati za mene?"
"Naravno da neću", reče ona. "Pa nismo nijednom izišli van."
"Pa ako je tako, hoćemo izaći onda van?" upita on opet.
"Naravno da ne. Ne poznam te uopće" odbrusi ona.
"O.K. A mogu li onda dobiti tvoj broj pa da se dogovorimo?" reče molećivim glasom.
"Naravno. A što si čekao do sada?" odgovori mu ona.
Izgradnja odnosa s potencijalnim korisnicima slična je hodanju prije braka. Problem je što trgovci žele "oženiti" potencijalne kupce i prije nego su "prohodali".
Često zaborave da se ljudi po prirodi boje:
- napraviti grešku
- neuspjeha
- sramote
- kupnje
Pametnim korištenjem izravnog i interaktivnog marketinga (društvene mreže, e-mail , YouTube, Google, blog ili dobra stara izravna pošta (tzv. direct mail) možete pronaći, izdvojiti i "pripremiti" potencijalne korisnike za pridobivanje.
I za to Vam ne trebaju veliki marketinški budžeti, već stvarna orijentiranost ka korisniku i njegovim očekivanjima, željama, nadanjima. A pomoći će i malo zdravog razuma.
Pade mi na um ona djedova: "Sinko, kako siješ, tako ćeš i žeti" .
Zato dobro pripremite teren, odaberite pravo sjeme, vrijeme za sjetvu, zaštitu od nametnika, prihranu i nemojte zaspati u vrijeme žetve :)
Požurite polako i isplatit će Vam se garant.
Nema komentara:
Objavi komentar