via Responsa: 5 koraka u zadržavanju korisnika
Google

petak, 2. ožujka 2012.

5 koraka u zadržavanju korisnika

  1. Segmentirajte korisnike - sukladno specifičnostima u Vašoj branši. Kad god možete vodite računa o RFM principu.
  2. Analizirajte svaki pojedini segment - procjenite potencijalnu vrijednost svake kategorije korisnika, njihove potrebe i očekivanja, troškove poslovanja s njima, očekivanost ponovne kupnje, troškove pridobivanja i vrijeme potrebno za povrat uloženog 
  3. Prilagodite pristup svakom segmentu- na temelju prethodno napravljenih procjena.
  4. Napravite plan komunikacije za svaku fazu u životnom ciklusu korisnika - dobrodošlica; up-sell; cross-sell; prevencija odljeva; reaktivacija
  5. Testirajte - vrednujte i prilagodite buduće poteze na temelju rezultata. 
Naravno, korisnici će odlaziti, a na Vama je da  pomoću direktnog marketinga identificirate, izdvojite i zadržite upravo one s kojima možete izgraditi dugoročno profitabilan odnos.

I za kraj općeprihvaćena hijerarhija vjernosti korisnika:

  • Advocacy (zagovaranje - braaaavo:)
  • Affinity (sklonost - korak do savršenstva)
  • Retention (zadržavanje - pametnim direktnim pristupom)
  • Satisfaction (zadovoljstvo - nužno ali ne i dovoljno na dugi rok)
  • Purchase (kupnja - tek ste na pola puta)
  • Preference (preferiranje - ispred konkurencije)
  • Interest (zagolicali ste ih - "gle, gle možda nisu loši?")
  • Awareness (svjesnost - primjetili su da  postojite)

Kako Vi stojite s "advokatima". Znate li što žele, vole? Jeste ih skoro (ugodno) iznenadili?

Nema komentara:

Objavi komentar