- Segmentirajte korisnike - sukladno specifičnostima u Vašoj branši. Kad god možete vodite računa o RFM principu.
- Analizirajte svaki pojedini segment - procjenite potencijalnu vrijednost svake kategorije korisnika, njihove potrebe i očekivanja, troškove poslovanja s njima, očekivanost ponovne kupnje, troškove pridobivanja i vrijeme potrebno za povrat uloženog
- Prilagodite pristup svakom segmentu- na temelju prethodno napravljenih procjena.
- Napravite plan komunikacije za svaku fazu u životnom ciklusu korisnika - dobrodošlica; up-sell; cross-sell; prevencija odljeva; reaktivacija
- Testirajte - vrednujte i prilagodite buduće poteze na temelju rezultata.
I za kraj općeprihvaćena hijerarhija vjernosti korisnika:
- Advocacy (zagovaranje - braaaavo:)
- Affinity (sklonost - korak do savršenstva)
- Retention (zadržavanje - pametnim direktnim pristupom)
- Satisfaction (zadovoljstvo - nužno ali ne i dovoljno na dugi rok)
- Purchase (kupnja - tek ste na pola puta)
- Preference (preferiranje - ispred konkurencije)
- Interest (zagolicali ste ih - "gle, gle možda nisu loši?")
- Awareness (svjesnost - primjetili su da postojite)
Kako Vi stojite s "advokatima". Znate li što žele, vole? Jeste ih skoro (ugodno) iznenadili?
Nema komentara:
Objavi komentar