U većini slučajeva na upit što im je bitno u odnosu s prodavateljima/dobavljačima, navode slijedeće:
- dobar proizvod/usluga po fer cijeni - ne idu svi na hrelić, a niti u brandirane dućane po šoping centrima. Cijena je bitna, ali ne i presudna, jer na koncu svi znamo da dobijemo ono što i platimo (osim ako nas netko u žurbi za lakom lovom ne "zariba")
- laka dostupnost - i to onda kad njima odgovara - pogotovo kad imaju problem.
- brzo rješavanje reklamacija - sjajna prilika da se bolje povežete s korisnicima, ali i dobijete ideje za nove proizvode/rješenja/usluge
- privilegirani položaj - korisnici vole imati tretman starih mušterija, biti poznati - kao i svi mi uostalom
- primjerena komunikacija - nemojte ih bombardirati s "jedna za sve" tipom ponuda ili telefonskih poziva - direktni marketing ne koristite agresivno
- proaktivan pristup - nemojte biti lijeni, budite sigurrni da Vaša konkurencija ne spava - dokažite korisnicima da Vam je stalo, da nisu samo brojka na papiru. Nemojte čekati mjesec dana prije isteka ugovora da im se javite ponudom. Iznenadite ih, barem ponekad:)
- stručan i prijateljski dijalog - korisnici često samo trebaju "rame za plakanje", srodnu dušu, tj. nekoga kome se mogu pohvaliti ili porazgovarati o stručnim stvarima
Jednostavno, ponašajte se prema svojim korisnicima ni manje ni više no onako kako Vi želite biti tretirani kao korisnik/kupac/mušterija - i di Vam je kraj :)
Ako niste sigurni, tu je direktni marketing - čudotvorni Asteriksov napitak za prepoznavanje, pridobivanje i zadržavanje kvalitetnih korisnika, otkrivanje i zadovoljenje njihovih potreba i želja - i to na duge staze.
I profitabilno naravno.
A što kažu Vaši korisnici? Poznate su Vam njihove potrebe, očekivanja, nezadovoljstva?
Nema komentara:
Objavi komentar