via Responsa: 7 stvari koje korisnici cijene u odnosu s Vama
Google

utorak, 6. ožujka 2012.

7 stvari koje korisnici cijene u odnosu s Vama

Nije tajna da sretni i zadovoljni korisnici dijele dobra iskustva sa svojim prijateljiima, manje su osjetljivi na "cimanja" konkurencije i prijemčljiviji na Vaše ponude.

U većini slučajeva na upit što im je bitno u odnosu  s prodavateljima/dobavljačima, navode slijedeće:
  1. dobar proizvod/usluga po fer cijeni - ne idu svi na hrelić, a niti u brandirane dućane po šoping centrima. Cijena je bitna, ali ne i presudna, jer na koncu svi znamo da dobijemo ono što i platimo (osim ako nas netko u žurbi za lakom lovom ne "zariba")
  2. laka dostupnost - i to onda kad njima odgovara - pogotovo kad imaju problem.
  3. brzo rješavanje reklamacija - sjajna prilika da  se bolje povežete s korisnicima, ali i dobijete ideje za nove proizvode/rješenja/usluge
  4. privilegirani položaj - korisnici vole imati tretman starih mušterija, biti poznati - kao i svi mi uostalom
  5. primjerena komunikacija - nemojte ih bombardirati s "jedna za sve" tipom ponuda ili telefonskih poziva - direktni marketing ne koristite agresivno
  6. proaktivan pristup - nemojte biti lijeni, budite sigurrni da Vaša konkurencija ne spava - dokažite korisnicima da Vam je stalo, da nisu samo brojka na papiru. Nemojte čekati mjesec dana prije isteka ugovora da im se javite ponudom.  Iznenadite ih, barem ponekad:)
  7. stručan i prijateljski dijalog - korisnici često samo trebaju "rame za plakanje", srodnu dušu, tj. nekoga kome se mogu pohvaliti ili porazgovarati  o stručnim stvarima
Ne morate pisati nikakve misije, vizije i sl. stvari koje uglavom skupljaju prašinu po ladicama ili zidovima kancelarija.

Jednostavno, ponašajte se prema svojim korisnicima ni manje ni više no onako kako Vi želite biti tretirani kao korisnik/kupac/mušterija - i di Vam je kraj :)

Ako niste sigurni, tu je direktni marketing - čudotvorni Asteriksov napitak za prepoznavanje, pridobivanje i zadržavanje kvalitetnih korisnika, otkrivanje i zadovoljenje njihovih potreba i želja - i to na duge staze.

I profitabilno naravno.

A što kažu Vaši korisnici? Poznate su Vam njihove potrebe, očekivanja, nezadovoljstva?

Nema komentara:

Objavi komentar