via Responsa: Kojih 50% marketinga je neučinkovito?
Google

srijeda, 28. ožujka 2012.

Kojih 50% marketinga je neučinkovito?

Vjerojatno ste čuli za onu na račun marketingaša o tome kako je 50% marketinga neučinkovito, samo se ne zna kojih.

Kako mi crv nije dao mira, pronjuškao sam po svojoj išaranoj biblioteci, i gle čuda,  uspio pronaći najvjerojatnije izvorište te urbane legende o marketinškoj (ne)učinkovitosti, a koja cirkulira barem nekoliko desetljeća.

Uglavnom, priča kaže:

"Set oglasa za prodaju putem pošte (mail order) dan je na razmatranje 14 oglašivačkih udruženja. Od svakog udruženja je zatraženo da predstavi te oglase svojim članovima i zamoli ih da odaberu one s najboljim prodajnim rezultatima.

Otprilike 50% ocjena tih iskusnih stručnjaka u 14 različitih oglašivačkih udruga nije bilo u skladu s ostvarenim prodajnim rezultatima.

Zato je razumno pretpostaviti da je 50% ukupnog oglašavanja neučinkovito i da čak stručnjaci za oglašavanje bez testiranja ne mogu dovoljno dobro procjeniti prodajni potencijal oglasa" 

preuzeto (u slobodnom prijevodu) iz "Tested Advertising Methods", - preporučeno štivo za svakoga tko želi  učinkovit marketing.


No, štogod mislili o rečenom, direktni marketing je dokazano u onoj učinkovitoj polovici marketinga. Uvijek više fokusiran na mjerljivost, činjenice i bolji rezultat nego li na pogađanje, pretpostavke  i subjektivno mišljenje.

Poanta priče: ne vjerujte čak ni "stručnjacima", ili se potrudite naći onih 50% koji neće fulati.

Šalu na stranu, Vaši korisnici najbolji su procjenitelji, jedini će Vam točno odgovoriti i to svojom reakcijom - ili će reagirati onako kako želite, ili neće.

Zato testirajte i vodite brigu o svojim korisnicima, onima dobrima naravno:)

Nema komentara:

Objavi komentar