via Responsa: 7 prilika za bolji direktni marketing
Google

četvrtak, 22. ožujka 2012.

7 prilika za bolji direktni marketing

Da biste razvili uspješan marketinški program, morate znati što Vam stoji na putu.

Evo par zanimljivih podataka o tome  iz "Advertising Research Foundation":
  • čak do 60% svih upita tj. prodajnih prilika nastane s namjerom  kupnje unutar godine dana (pogledajte i što kaže "Rule of 45" )
  • do 25% onih s namjerom kupnje ima trenutnu potrebu i kupit će od Vas ili od konkurencije
  • do 10%  onih s namjerom kupnje bit će odlične prodajne prilike (hot leads) koje trebate što prije obraditi
  • do 60% onih koji su zatražili Vašu ponudu kontaktirali su i Vašu konkurenciju
  • u 20% slučajeva  oni koji su zatražili neku povratnu informaciju nikad je ne dobiju
  • 43% upita dobije odgovor prekasno
  • 59% onih koji su dobili povratnu informaciju (promotivni materijal) su bacili/izbrisali jedan ili više primljenih materijala jer su im bili beskorisni
Zanimljiva je i činjenica iz drugog istraživanja koja kaže da čak 68% korisnika ode zbog ravnodušnosti ili zanemarivanja prodajnog osoblja. 

Iz tih brojki vidljivo je da ima puno prostora za poboljašanje u marketingu, prodaji i  procesima obrade prodajnih prilika.


Zato štogod radili budite  konkretniji, brži i bolji od konkurencije, a potencijalne kupce tretirajte  baš onako kako biste Vi htjeli biti tretirani kad nešto kupujete.

Nema komentara:

Objavi komentar