Evo par zanimljivih podataka o tome iz "Advertising Research Foundation":
- čak do 60% svih upita tj. prodajnih prilika nastane s namjerom kupnje unutar godine dana (pogledajte i što kaže "Rule of 45" )
- do 25% onih s namjerom kupnje ima trenutnu potrebu i kupit će od Vas ili od konkurencije
- do 10% onih s namjerom kupnje bit će odlične prodajne prilike (hot leads) koje trebate što prije obraditi
- do 60% onih koji su zatražili Vašu ponudu kontaktirali su i Vašu konkurenciju
- u 20% slučajeva oni koji su zatražili neku povratnu informaciju nikad je ne dobiju
- 43% upita dobije odgovor prekasno
- 59% onih koji su dobili povratnu informaciju (promotivni materijal) su bacili/izbrisali jedan ili više primljenih materijala jer su im bili beskorisni
Iz tih brojki vidljivo je da ima puno prostora za poboljašanje u marketingu, prodaji i procesima obrade prodajnih prilika.
Zato štogod radili budite konkretniji, brži i bolji od konkurencije, a potencijalne kupce tretirajte baš onako kako biste Vi htjeli biti tretirani kad nešto kupujete.
Nema komentara:
Objavi komentar