via Responsa: AID(C)A - formula koju i vrapci znaju ali...
Google

ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

AID(C)A - formula koju i vrapci znaju ali...

...ponavljanje je majka učenja.

Pa ako trebate napisati prodajno pismo iliti prodajni letak vodite se dobrom starom formulom koje se kao pijan plota drži svaki prosječni direktmarketingaš:

Attention - prvo pridobijte pažnju. Tome služe naslov (headline) i podnaslov kao i kreativni uradak.
Interest - zaintrigirajte korisnika kojem se obraćate . Nemojte potrošit 3 odlomka da počnete pričati o ponudi. Uključite korisnika čim prije u priču (jer osim Vas, šefa i bliže familije to nitko ne čita onako po redu k`o nekad školsku zadaćnicu)
Desire - stimulirajte želju za Vašim proizvodom i uslugom - nemojte se previše hvaliti:)
Conviction - uvjerite ih dodatnim argumentima vanjskih izvora na koje se možete pozvati (objavljeni članci, stručna istraživanja koja Vam idu u prilog, studije, izjave zadovoljnih korisnika)
Action - ne zaboravite ih pozvati na akciju - recite im što očekujete od njih i u kom roku:)

Još par brzih za kraj:

  • korisnici ne čitaju već prvo skeniraju - imate par sekundi da pridobijete njihovu pažnju
  • olakšajte im skeniranje tako što ćete zadebljati ključne riječi bitne za shvaćanje ponude
  • stavite taj nesretni P.S. na kraju- g. Vogele se jako trudio da dokaže kako preko 95% korisnika pročita P.S.

Ugodan početak tjedna:)

Nema komentara:

Objavi komentar