Nebitno jel to kampanja u kojoj koristite direktni marketing ili idete na televiziju.
Možda želite:
- potaknuti upite potencijalnih korisnika (po naški lead generation/generiranje prodajnih prilika)
- pretvoriti potencijalne korisnike u kupce (po naški konverzija/conversion)
- potaknuti postojeće korisnike na novu kupnju
- prodati više istog proizvoda/usluge postojećim korisnicima (tzv. up-sell)
- prodati dodatne proizvode/usluge posojećim korisnicima (tzv. cross-sell)
- ...
Kad to znate, pobrinite se da cilj bude i pametan - iliti po naški SMART:
- Specific - cilj mora biti jasan, konkretan ako ništa drugo tako da znate kad ste ga ostvarili
- Measurable - mjerljivost određujete ne samo količinom (npr. prodati 200 polica životnog osiguranja) već i vremenski (u roku 3 mjeseca od početka kampanje)
- Achievable/Aspirational - dostižan/poticajan - dignite ljestvicu visoko i ugradite poticaj tako da se svi uključeni potrude
- Realistic - ako ste nerealno postavili brojke (državni financijaši to zovu "rebalans") dobit ćete kontraefekt
- Timed - jasno odredite vrijeme u kojem se cilj treba ostvariti (da ne bude da čekate Godoa svako malo)
Ako se obraćate postojećim korisnicima "posao" možete odraditi možda i u jednom koraku, pa bi Vaš cilj mogao biti:
"150 obnovljenih pretplata na Vaš mjesečni časopis u roku 2 mjeseca od početka kampanje uz maksimalni trošak 30 kn/pretplatniku."
U slučaju da ciljate potencijalne korisnike, lako moguće da idete u 2 koraka: u prvome ih motivirate da zatraže dodatne informacije o proizvodu/usluzi (tzv. lead generation iliti stvaranje prodajnih prilika), a u drugome ih onda pretvarate u prodaju. Tada bi Vaš cilj mogao zvučati:
"Dobiti 200 zainteresiranih za probnu vožnju tijekom prvog kvartala uz trošak od 10 kn/upitu. I u drugom koraku od tih 200 probnih vožnji prodati 7 automobila do kraja drugog kvartala."
Sve u svemu bitno je da znate kamo idete, budete što konkretniji i naravno - krenete.
A kako Vi planirate? Pametno?
Nema komentara:
Objavi komentar