Kao što svaka roba ima svog kupca, tako i svaki tip ponude ima svoju svrhu, prednosti ali i nedostatke.
Za početak bitno je znati što želite: bolji odaziv, konverziju, niže troškove, bolje pozicioniranje ...
Čvrstom ponudom (hard offer) pronalazite potencijalne korisnike koji su već spremni na kupnju.
U biti "tjerate" korisnike na izravni kontakt bilo kojim kanalom (prodajni predstavnik, internet prodaja, e-mail, telefonski poziv...) znajući da oni ne očijukaju s prodajom samo zato da ubiju vrijeme, ne ostavljaju olako podatke o sebi ili kreditnoj kartici na webu, a i puno teže kažu "ne" dobroj ponudi - pogotovo licem u lice.
Ljudi koji odgovore na takvu ponudu žele odmah riješiti svoj problem, zadovoljiti potrebu ili ostvariti neki cilj, pa biste tako stvorene prodajne prilike (sales leads) trebali što brže (i kvalitetnije) obraditi da se ne ohlade - jer imaju veliku šansu da se odmah pretvore u kupnju.
Logično je za očekivati da ćete u "hard" ponudi imati manji odaziv nego kod "soft" ponude ali i izgubiti potencijalne korisnike koji nisu odmah spremni na kupnju.
Iako znate da prema istraživanjima 45% svih prodajnih upita rezultira prodajom u roku 12 mjeseci ("Rule of 45") s čvrstom poudom Vi želite rezultat odmah, a ne sutra ili za godinu dana.
Pritom i nije bitno koji su Vaši ekonomski razlozi- nedovoljno novca, ljudi, vremena ili pak uhodanog procesa za obradu stvorenih prodajnih prilika.
Danas zahvaljujući internetu, posebice oglašavanju na tražilicama (gdje ste sigurni da dolaze ljudi već spremni na kupnju) i mogućnosti outsourcing-a svega (osim novca i vremena) ne bi trebalo biti nikakvih problema.
Kakogod, "hard" ponudu koristite uvijek kad iz bilo kojeg razloga želite manje upita visoke kvalitete.
A sutra ćemo "soft"...
Nema komentara:
Objavi komentar