Koristi se gotovo 50 godina, a svakih 10-ak godina provjerava se njena "upotrebljivost" uz manje više uvijek sličan ishod:
- 26% svih B2B upita kupit će u roku 6 mjeseci
- idućih 19% kupit će u roku 7- 12 mjeseci
45% svih upita kupit će (od Vas ili konkurencije) u roku 12 mjeseci od datuma upita.
Faktori koji najviše utječu na te brojke su. kupovni ciklus proizvoda, kvaliteta podrške vašoj prodaji (tzv. follow-up), cijena proizvoda i njegova složenost.
A sama formula za predviđanje prodaje iz stvorenih prodajnih prilika (tzv. konverzija) ide ovako:
Predviđena prodaja = (broj upita tj. stvorenih prodajnih prilika) x (45%) x (vaš prosječni tržišni udio) x (follow-up %) x (prosječna prodajna cijena)
To bi značilo da od 1.000 stvorenih upita uz recimo 35% tržišnog udjela i 100% podršku svojoj prodaji (sve prodajne prilike na vrijeme obradite, procjenite, distribuirate...) možete računati na cca. 154 prodana proizvoda/usluge.
A prije no što uopće pomislie na prodaju, vodite računa o još 3 "sitnice":
- Tvrtke ne kupuju. Ljudi kupuju od ljudi...
- ...i to onih ljudi koji im se sviđaju, kojima vjeruju i koje pamte...
- ...i neće kupiti sve dok nisu spremni
Vrijedi li i kod Vas "Rule of 45"? Koje "sitnice" su Vama bitne?
Nema komentara:
Objavi komentar