Čuli ste za onu "First things first"?
Hoću reći da prije nego počnete planirati kampanju direktnog (a i bilo kojeg drugoga) marketinga, trebate odgovoriti na ključno pitanje: Fokus na postojeće korisnike ili pridobivanje novih?
Pretpostavljam da, kao i ja uostalom želite oboje. Poanta je da nađete balans u skladu s Vašim mogućnostima i situacijom.
Ako nemate puno iskustva u planiranju kampanja, probajte se držati ove šprance - možda pomogne:
- Pridobivanje (akvizicija) i/ili zadržavanje (retencija) korisnika
- Postavljanje cilja kampanje
- identificiranje ciljane publike
- Izbor medija/kanala komunikacije
- Pravi trenutak
- Skiciranje kreativnog plana
- Rezerviranje/priprema medija
- Proizvodnja marketinških materijala
- Priprema kanala za podršku/provedbu
- Puštate kampanju
- Praćenje odaziva i vrednovanje
A i ja ću probati u par idućih blogova razraditi pojedine elemente.
Do tad planirajte pametno:)
Nema komentara:
Objavi komentar