via Responsa: Dobar plan i pola posla gotovo. A prije toga?
Google

ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Dobar plan i pola posla gotovo. A prije toga?


Čuli ste za onu "First things first"?

Hoću reći da prije nego počnete planirati kampanju direktnog (a i bilo kojeg drugoga) marketinga, trebate odgovoriti na ključno pitanje: Fokus na postojeće korisnike ili pridobivanje novih?

Pretpostavljam da, kao i ja uostalom želite oboje. Poanta je da nađete balans u skladu s Vašim mogućnostima i situacijom.

Ako nemate puno iskustva u planiranju kampanja, probajte se držati ove šprance - možda pomogne:


  1. Pridobivanje (akvizicija) i/ili zadržavanje (retencija) korisnika
  2. Postavljanje cilja kampanje
  3. identificiranje ciljane publike
  4. Izbor medija/kanala komunikacije
  5. Pravi trenutak
  6. Skiciranje kreativnog plana
  7. Rezerviranje/priprema medija
  8. Proizvodnja marketinških materijala
  9. Priprema kanala za podršku/provedbu
  10. Puštate kampanju
  11. Praćenje odaziva i vrednovanje
Nije presudno da to bude baš tim redom, ali bilo bi dobro da vodite računa o svemu spomenutom.
A i ja ću probati u par idućih blogova razraditi pojedine elemente.
Do tad planirajte pametno:)

Nema komentara:

Objavi komentar