U to ime, toplo preporučam da nađete 17 minuta i 46 sekundi koliko traju ova dva videa na kraju.
Iako nešto od toga i sami primjenjujete ili ste već negdje čuli i vidjeli, možda niste na ovako zanimljivo jednostavno zabavan način:)
Baš onako kako to rade najbolji...
Evo što, između ostalog možemo izvući iz njihove priče:
- Uz svoj posao trebate biti i nakladnik - objavitelj korisnog i zanimljivog sadržaja za vaše potencijalne kupce/korisnike - tako ćete im omogućiti da vas bolje upoznaju, pa vas se možda i sjete jednog dana kad im zatreba nešto od vaše robe. Danas uz hrpu besplatnih online alata, društvenih mreža i nezaobilaznog Googla možete s malo novca napraviti jaako puno. Ne morate biti veliki da biste se s njima ravnopravno nosili.
- Potrudite se da to bude što bolje - i u vašem duhu, na vaš način. Iako ćete neke tako otjerati, bitno je da privučete one prave koji na posao i bitne stvari gledaju isto kao i vi.
- Imajte svrhu - neki "viši cilj". Coca-Cola (unatoč tome što ima uvjetno rečeno nezdrav proizvod) širi ideju "Live Positively Principles". Ako mogu oni što ne biste i vi:)
- Slušajte i pratite želje i očekivanja vaših kupaca - i testirajte, testirajte...
- Ispričajte svoju priču - storytelling je budućnost koja je već počela, baš kao i content marketing o kojem je ovdje riječ.
- Imajte strategiju i budite dosljedni u njenom provođenju - vidite njihov 70-20-10 model za kreiranje sadržaja. 70% malorizičnog koji će ih držati u igri, 20% inovativnijih stvari i 10% sadržaja s visokim rizikom
Petak je -odite doma zagrlite ženu/muža, klince, mame, tate... i trknite gutljaj Coca-Cole ako vam ovo pomogne (lajt naravno).
P.S. Usput, mislim da su Google-ove naočale (prvih 10-ak minuta je super) u rangu predkraj spomenutih 10% sadržaja.
Nema komentara:
Objavi komentar