via Responsa: Odvedite korisnika na pravo mjesto vašim Google oglasom
Google

ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Odvedite korisnika na pravo mjesto vašim Google oglasom


Vi naravno od svoje web stranice koju oglašavate na Google mreži očekujete što veći broj konverzija (kupnji, downloada, prijava, upita, posjeta...)
S druge strane, korisnike to baš i ne dira previše - oni od tražilice očekuju što bržu i kvalitetniju pomoć, tj. rješenje svog problema. 
Ako ste ih već pomoću supertruper Google oglasa doveli  (i zato platili klik) na vašu web stranicu, pobrinite se da to bude baš "ono" mjesto na kojem će naći traženi odgovor ili jasan put do njega.
Inače ode mast u propast.
Npr, korisnik koji traži "iPhone akcija" ne želi doći na vaš home page baš kao ni onaj koji zagugla "iPhone servis". Em što ih zanimaju različite stvari, em nemaju vremena, em ne poznaju i ne snalaze se na vašem webu kao vi.
Ne budi vam onda teško, olakšati im život, a sebi poslovanje te ih dovesti na stranicu koja govori o onome što ih zanima.

Dovedete li ih na svoju savršeno napravljenu stranicu za kupnju, a oni još nemaju dovoljno informacija o vašem proizvodu/usluzi, ili su pak spremni za kupnju a vi im to ne omogućite - "džaba ste krečili".
Vodite zato  računa o "vezi" između odabranih ključnih riječi, vašeg Google oglasa i stranice na koju dovodite korisnike.
I još jedna bubica u uho. 
Istraživanje iz 2007. godine: "Determining the Informational, Navigational, and Transactional Intent of Web Queries" (ako uspijete doći do besplatnog primjerka javite) na 1,5 milijuna upita na tražilici otkrilo je sljedeću strukturu tipova pretraživanja :
  • 80% informativno
  • 10% navigacijsko
  • 10% transakcijsko
To naravno ne znači da je samo 10% online korisnika spremno za kupnju. Prije kupnje malo istražujemo. Zato ponudite dovoljno informacija na svom web-u. Temeljem njih odlučujemo.
Usput budi rečeno, velik broj  informativnih upita ne završi u konačnici online kupnjom jer korisnik oglasom bude doveden na "krivu" stranicu.

Na vama je da pametno odabranim ključnim riječima, uklopljenim u dobar Google oglas,  "ulovite" tipične upite potencijalnih kupaca koji mogu biti u različitim fazama kupnje(tzv. buying funnel):
  • korisnici istražuju/uspoređuju različite ponude  - informativni upiti
  • korisnici traže put do neke konkretne (pod)stranice - navigacijski upiti
  • korisnici su spremi odmah na kupnju, tj. neku vrstu konverzije - transakcijski upiti
I tako ih u pravom trenutku na pravi način dovedete na pravo mjesto na vašoj web stranici

Sretni vi, sretni korisnici, a bogme i Google  -:) -:) -:)

Nema komentara:

Objavi komentar