Nedavno sam našao zanimljivu usporedbu o ponašanju korisnika:
"Korisnik je kao ptica, leti s grane na granu, skupljajući informacije svaki put kad sleti. Ili još bolje, kao orao koji snima teren i zatim se obrušava kad su vrijeme (i cijena) pravi."
Ako je vaše poslovanje jedna od grana na tržišnom stablu pripazite odakle dolaze sve te "ptičice", tj. kako se ponašaju - to vam može pomoći u planiranju vaših online kampanja.
Mini istraživanje u sklopu Google-ogov ZMOT koncepta jasno pokazuje kako "ptičice" šaraju u korištenju različitih online kanala i uređaja kad odlučuju o kupnji:
![]() |
Prikaz ponašanja korisnika prilikom donošenja odluke o kupnji. Izvor:Google ZMOT |
I velike firme s milijunskim budgetima polako napuštaju pristup "priprema, pozor, pali" koji su, što zbog navika, lijenosti, interesa njihovih agencija, količinskih popusta koje ostvaruju u klasičnim medijima (tv, print, radio) koristili čak i u ova recesijska vremena.
Naravno, vi nemate love na bacanje i jako vam je bitno da što više ptičica sleti baš na vašu granu i zato želite razumjeti njihovo ponašanje. U tome vam može pomoći neki od alata.
3 alata za bolje razumijevanje ponašanja korisnika?
- McKinsy-jevo istraživanje iz 2009. "Consumer decision journey"
- Google ZMOT vodič
- Inbound iliti content marketing pristup infografika
Oglašavanje na Google tražilici najučinkovitiji je oblik online oglašavanja na svijetu u ovom trenutku.
Pomoću njega možete na puno načina (oglasi na Google tražilici, Google Display mreži, mobilni oglasi) pomoći velikom broju novih ptičica koje ne znaju i/ili ne mogu naći put do vaše grane s puno finih plodova i lijepog hlada.
Naravno, redovito zalijevajte svoje drvo, orezujte svoje grane i pozovite ptičice da dođu.
Bude li im dobro možda u svoju pjesmicu ubace i koji stih o vama.
Sretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar