- postavite (što konkretniji) cilj kampanje (npr. realizacija 30 online upita mjesečno)
- postavite praćenje učinkovitosti (kad god je moguće pratite konverzije - tj. željenu aktivnost korisnika definiranu ciljevima kampanje)
- isplanirajte i organizirajte kampanju - obaaavezno razdvojite kampanju na Google tražilici od one na Google Display mreži (nemojte vrtiti zajedničku kampanju)
- skicirajte grupe oglasa - odradite to prije no što se bacite na istraživanje ključnih riječi - inače od šume (ključnih riječi) ne budete vidjeli drveta (vaš oglas koji, usput budi rečeno, treba biti "ko prst i nokat" s ključnim riječima), a i kasnije će vam biti lakše održavati dobro posložen račun. Za početak, način na koji je "složena" vaša sjajna web stranica može vam poslužiti kao obrazac prema kojem ćete kreirati pojedine grupe oglasa
- za svaku grupu oglasa pronađite prave ključne riječi i napišite 2-3 oglasa. Tako ćete ujedno testirali i kreativu (više od 3 oglasa unutar iste grupe oglas naškodit će vašem CTR-u)
- ako imate mali budžet za kampanju na Google tražilici koristite točno, frazno i/ili modificirano široko postavljene ključne riječi za što bolju kontrolu oglasa. Ako imate dovoljno "slavuja" i/ili tražite nove ključne riječi temeljem izvješća za ključne riječi (Search Query report) možete uvrstiti i poneku široko postavljenu ključnu riječ (broad match). Ne zaboravite koristiti i negativne ključne riječi u oba slučaja za što bolje ciljanje.
- u kampanjama na Google Display mreži koristite uvrh glave 15ak ključnih riječi (i to je previše). Tu način postavljanja ključnih riječi ne igra nikakvu ulogu, a i riječi se ne gledaju individualno već kao jedna cjelina/tema. I tu možete dodati negativne ključne riječi.
- kad doznate koje vam web stranice u Display kampanji donose kvalitetan promet/konverzije izdvojite ih u zasebnu kampanju s upravljanim položajima (managed placements)
- pripremite izvještaje i raspored izvješćivanja - postavite si automatsko slanje izvještaja mejlom
Sretno!
Nema komentara:
Objavi komentar