Imate još par aseva u rukavu, želite li izvući maksimum iz Google AdWords alata za ključne riječi (Keyword Tool):
- unesite URL vašeg konkurenta ako vam se njihov web čini dobrim izvorom informacija
- popratite malo organski prikaz na Google tražilici (sve što nisu oglasi) i "snimite" malo situaciju na visoko rangiranim stranicama (posebice onima koje vidite u ekranu prije no što morate skrolati dole)
- unesite ciljanu wikipedijinu stranicu ili neki specijalizirani portal iz vaše branše i vidite kako Google tražilica vidi njihove stranice
Tako u biti sami radite mini optimizaciju svoje web stranice za tražilicu (tzv. SEO).
Ne zaboravite s vremena na vrijeme provjeriti kako "kotirate" u Google-ovim okicama, jer oni stalno prilagođavaju tzv. algoritme s namjerom da prikažu što relevantnije rezultate (web stranice) za sve koji im postave bilo kakav upit.
I to je dokaz da je Google više orijentiran krajnjim korisnicima (svima koji "guglaju"), nego li veličini oglašivačkog budžeta - srećom po sve manje firme - inače ne bi imali neke šanse:)
I oni, baš kao i vi, dobro znaju da se ne živi od jednokratnog kupca, korisnika, klijenta - već žele da opet dođemo na njihovu tražilicu (u Hrvatskoj je to 99,98% svih pretraživanja na Google tražilici), a ne Yahoo, Bing i sl.
A za svaki slučaj tu je i hrpa dodatnih besplatnih usluga (Gmail, Google Maps, Google Places, Youtube, Docs, Analytics, Blogger, AdSense...)
Osim alata za ključne riječi evo još par mjesta na koja morate pogledati prije no počnete zapisivati svoje ključne riječi:
- interna tražilica na vašem web-u (ugradite je, jer tako doznajete što korisnike zanima, u kojoj su kupovnoj fazi i sl.)
- Google Analytics - ako to još nemate postavljeno na svoju stranicu požurite - odvojite malo vremena i nađite hrpu kvalitetnih informacija (koje ključne riječi korisnici traže, kako se kreću po stranici, koju najviše posjećuju, gdje se najviše zadržavaju...)
- Google Insights for search - vidite sezonske oscilacije za pojedine branše, proizvode...
No, prije toga napravite još nešto!
Skicirajte si prvo teme (tzv. Ad groups) unutar kojih ćete onda grupirati ključne riječi za vaše oglase - bit će vam lakše. U pravilu, struktura i navigacija na vašem webu već su organizirani po nekim temama (npr. različite grupe usluga).
Više o tome, logici pretraživanja, vrstama ključnih riječi, njihovom postavljanju i ciljevima koje želite ostvariti svojim Google AdWords kampanjama u idućim druženjima.
Siguran sam da i vi imate kojeg asa u rukavu kad tražite ideje za ključne riječi?
Nema komentara:
Objavi komentar