via Responsa: Iskoristite svojih 15-ak sekundi na Google tražilici
Google

srijeda, 19. rujna 2012.

Iskoristite svojih 15-ak sekundi na Google tražilici

Ako je za vjerovati istraživanjima iz 2010. i 2011. korisnik, prije no što krene dalje, rezultate svog pretraživanja pregledava između 12 i 17 sekundi.

To je napredak u odnosu na razdoblje 2005. - 2008. kad je to bilo između 10 i 12 sekundi.

Sekunda više ili manje, svejedno - vi želite da korisnik klikne na vaš oglas.

Zato, pametno birajte ključne riječi i vodite računa o slijedećem:
  • odabrane ključne riječi, oglas i web na koji vodite korisnika trebaju biti "ko prst i nokat"
  • tako ćete doći do boljeg CTR-a (postotni omjer broja klikova u odnosu na broj prikazivanja vašeg oglasa - tzv. clickthrough rate) 
  • bolji CTR vam u kombinaciji s drugim parametrima donosi bolji Quality Score ( o njemu ćemo posebno)
  •  bolji Quality Score uz cijenu koju ste spremni platiti za klik (tzv. CPC - cost per click) omogućit će prikazivanje vašeg oglasa  (tzv. impression) na boljoj poziciji (tzv. Ad Rank)
A bolja pozicija, u pravilu rezultira s više kvalitetnih klikova.

Budete li vješti, neke ćete pretvoriti u prodaju (ili neku drugu vrstu tzv. konverzije) uz pretpostavku da je vaša web stranica  ispunila očekivanja koja je  korisnik imao kad je "zaguglao "vašu" ključnu riječ.

Da bude još slađe, taj klik možete platiti puno manje od recimo vašeg konkurenta koji baš i ne koristi Google AdWords onako kako treba.

Moja baka bi dodala  "Moš kak oš, al neš dokle oš"


Zato, ako znate da imate 15-ak sekundi vremena da nekoga privučete, možda  i nije loša ideja angažirati nekoga tko je certificiran za taj posao.

Ili si dajte truda prateći sve što možete na temu  Google oglašavanja

Ako trebate pomoć, tu sam:)

Nema komentara:

Objavi komentar