To je napredak u odnosu na razdoblje 2005. - 2008. kad je to bilo između 10 i 12 sekundi.
Sekunda više ili manje, svejedno - vi želite da korisnik klikne na vaš oglas.
Zato, pametno birajte ključne riječi i vodite računa o slijedećem:
- odabrane ključne riječi, oglas i web na koji vodite korisnika trebaju biti "ko prst i nokat"
- tako ćete doći do boljeg CTR-a (postotni omjer broja klikova u odnosu na broj prikazivanja vašeg oglasa - tzv. clickthrough rate)
- bolji CTR vam u kombinaciji s drugim parametrima donosi bolji Quality Score ( o njemu ćemo posebno)
- bolji Quality Score uz cijenu koju ste spremni platiti za klik (tzv. CPC - cost per click) omogućit će prikazivanje vašeg oglasa (tzv. impression) na boljoj poziciji (tzv. Ad Rank)
Budete li vješti, neke ćete pretvoriti u prodaju (ili neku drugu vrstu tzv. konverzije) uz pretpostavku da je vaša web stranica ispunila očekivanja koja je korisnik imao kad je "zaguglao "vašu" ključnu riječ.
Da bude još slađe, taj klik možete platiti puno manje od recimo vašeg konkurenta koji baš i ne koristi Google AdWords onako kako treba.
Moja baka bi dodala "Moš kak oš, al neš dokle oš"
Zato, ako znate da imate 15-ak sekundi vremena da nekoga privučete, možda i nije loša ideja angažirati nekoga tko je certificiran za taj posao.
Ili si dajte truda prateći sve što možete na temu Google oglašavanja
Ako trebate pomoć, tu sam:)
Nema komentara:
Objavi komentar