To ste i slutili, ne?
No, možda niste znali da ih u svom Google AdWords računu možete imati do 3 milijuna - dovoljno za dva života.
Možda najbitnije za početak je da znate na kojoj ih Google mreži mislite koristiti - pretraživačkoj (Search) ili prikazivačkoj (Display).
Na pretraživačkoj mreži svaka riječ funkcionira neovisno o drugima u jednoj grupi oglasa, dok se na prikazivačkoj sve riječi gledaju kao cjelina.
Osim toga na prikazivačkoj mreži nema smisla koristiti više od 50 ključnih riječi u jednoj grupi oglasa - jer Google je tako nariktan da ne uzima više od toga u obzir pri određivanju teme za vašu grupu oglasa.
Google preporuča od 5 do 20, ali i manje od toga sasvim je dovoljno - samo testiranje će vam otkriti što je za vas najbolje.
Iskreno, ne sjećam se da mi je u bilo kojoj Google AdWords kampanji više od 15-ak ključnih riječi polučilo značajniji broj klikova ili konverzija.
Ionako ćete dok se kampanja malo zavrti napraviti tzv. "peel and stick" tj. ili izbrisati ili prebaciti slabije ključne riječi u zasebnu grupu oglasa - možda otkrijete da one i nisu tako loše, već su im ovih par super uspješnih pokupile sve klikove.
Jesam već rekao da testirate, testirate, i opet testirate:)
I usput vodite računa o slijedećem:
- da ključne riječi budu relevantne korisniku - recimo da pomognu u potrazi za odgovorom
- da nisu višeznačne (ne zaboravite koristiti negativne ključne riječi)
- da imate dovoljno vremena baviti se njima, tj. pratiti kako se ponašaju u kampanji
- i ovdje vrijedi Paretov princip - da vam 80% klikova dolazi od max. 20% ključnih riječi
I nemojte brinuti da ćete "potrošiti" sve ključne riječi i ostati besposleni - prema Google-ovim informacijama svakoga dana Google tražilica dobije cca. 20% novih upita.
Tko onda tvrdi da nismo kreativni! :)
Nema komentara:
Objavi komentar