via Responsa: Koliko ključnih riječi trebate za dobar Google oglas?
Google

ponedjeljak, 24. rujna 2012.

Koliko ključnih riječi trebate za dobar Google oglas?

Paaaa, nema čarobne brojke.

To ste i slutili, ne?

No, možda niste znali da ih u svom Google AdWords računu možete imati do 3 milijuna -  dovoljno za dva života.

Možda najbitnije za početak je da znate na kojoj ih Google mreži mislite koristiti - pretraživačkoj (Search) ili prikazivačkoj (Display).

Na pretraživačkoj mreži svaka riječ funkcionira neovisno o drugima u jednoj grupi oglasa, dok se na prikazivačkoj sve riječi gledaju kao cjelina.

Osim toga na prikazivačkoj mreži nema smisla koristiti više od 50 ključnih riječi u jednoj grupi oglasa - jer Google je tako nariktan da ne uzima više od toga u obzir pri određivanju teme za vašu grupu oglasa.

Google preporuča od 5 do 20, ali i manje od toga sasvim je dovoljno - samo testiranje će vam otkriti što je za vas najbolje.

Iskreno, ne sjećam se da mi je u bilo kojoj Google AdWords kampanji više od 15-ak ključnih riječi polučilo značajniji broj klikova ili konverzija.

Ionako ćete dok se kampanja malo zavrti napraviti tzv. "peel and stick" tj. ili izbrisati ili prebaciti slabije ključne riječi u zasebnu grupu oglasa - možda otkrijete da one i nisu tako loše, već su im ovih par super uspješnih  pokupile sve klikove.

Jesam već rekao da testirate, testirate, i opet testirate:)

I usput vodite  računa o slijedećem:
  • da ključne riječi budu relevantne korisniku - recimo da pomognu u potrazi za odgovorom
  • da nisu višeznačne (ne zaboravite koristiti negativne ključne riječi)
  • da imate dovoljno vremena baviti se njima, tj. pratiti kako se ponašaju u kampanji
  • i ovdje vrijedi Paretov princip - da vam 80% klikova dolazi od  max. 20% ključnih riječi

I nemojte brinuti da ćete "potrošiti" sve ključne riječi i ostati besposleni - prema Google-ovim informacijama svakoga dana Google tražilica dobije  cca. 20% novih upita.

Tko onda tvrdi da nismo kreativni! :)


Nema komentara:

Objavi komentar