petak, 28. rujna 2012.
Dobar vs. loš Google oglas
Dobar - onaj koji korisniku kaže što ga očekuje nakon klika, tj. odgovori na postavljeni upit
Loš - onaj kojim želite/morate zadovoljiti šefove, kolege, klijente ili još gore, planirate osvojiti nagradu žirija na idućem druženju oglašivača.
Srećom po sve nas Google AdWords sustav je napravljen tako da možete jednostavno istovremeno testirati više oglasa (ne preporuča se više od 3 komada u jednoj grupi oglasa - da si ne srušite CTR iliti po naški klikovni postotak)
Tako ne gubite uzalud vrijeme i živce na sastančenja s kojih možda i prečesto izlazite s kompromisima, već svoje oglase stavljate u ruke krajnjih korisnika - neka oni odluče.
Tko zna, možda i budu u pravu.
Na vama je da im pomognete da vas prepoznaju, upoznaju i što bi moja baka rekla "ako Bog da" požele kupiti nešto od vas...
...i na kraju vas preporuče svojim prijateljima - sve drugo je nebitno.
Ili?
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar