Pitanje za milijun kuna je "Kako odabrati ključne riječi u Google AdWords kampanji?"
"Pametno!" odgovorit će pametnjakovići u želji da opet ispadnu pametni.
Ili vam postaviti standardno protupitanje: "Ovisi što želite postići?"
Iako su oba odgovora skroz o.k., logika zdravog razuma uvijek kaže da treba krenuti od sebe.
To bi značilo u našem slučaju, da prije nego li krenete smišljati ključne riječi za svoj idući Google oglas kojim ćete orušiti neki vlastiti rekord (broj klikova, CTR-a, konverzija) fino odete u Google AdWords alat za ključne riječi, po domaći Keyword Tool (slikica na dnu).
Sve što trebate jest nježno unijeti URL svoje web stranice u predviđeno mjesto.
I eto čarolije mini SEO izvještaj u vidu ključnih riječi koje je Google tražilica "snimila" na vašoj web stranici.
Tako zahvaljujući alatu za ključne riječi možete začas doznati doživljava li vas
Google onako kako biste vi to htjeli.
Još važnije, vidjet ćete jel' vaš web usklađen s ključnim riječima koje namjeravate koristiti u idućoj kampanji.
Možda vas rezultat iznenadi, no sigurno ćete uštedjeti hrpu vremena.
I novca naravno:)
P.S. Predlažem da nakon jutarnje ili (po)podnevne trač partije bacite oko na kratki video (389 sec.) koji govori o tome. Nije Clint Eastwood, ali jednog dana... Tko zna?
P.P.S.
Naravno da možete unijeti i stranicu omiljenog konkurenta ili
bilo koju drugu koju želite malo "ošacovati" (npr. Wikipedijinu stranicu s temom koja vas zanima ili
neki specijalizirani portal).
Slika 1) Google AdWords alat za ključne riječi, tzv. Keyword Tool
Nema komentara:
Objavi komentar