- čvrsta ili "hard" ponuda
- meka, tj."soft" ponuda
- negativna ponuda
- odgođena ponuda.
No da priča bude kompletnija evo i nekoliko provjerenih načina kako svoju ponudu "očvrsnuti" ili "omekšati" ovisno o ciljevima promidžbe.
U direktnom marketingu koriste se podjednako uspješno i kod pridobivanja i kod zadržavanja korisnika više od 5 desetljeća.
A kao i u svemu ostalomu, bitno je naći pravu mjeru.
Prvo 7 "očvrščivača" kad zatrebate što kvalitetnije prodajne prilike (sales lead):
- Navedite cijenu proizvoda/usluge koji se oglašava - nemojte je "zakopati" sitnim fontom na dnu oglasa.
- Spomenite follow-up aktivnosti - tj. da će netko iz Vaše tvrtke nazvati, posjetiti, poslati dodatnu ponudu, SMS poruku...
- Recite više - otkrijte što više detalja o proizvodu/usluzi a po potrebi uključite i moguće negativnosti (nuspojave npr.).
- Tražite više informacija od korisnika - zatražite e-mail adresu, telefonski broj i najzgodnije vrijeme za nazvati i sve što smatrate potrebnim ovisno o tome obraćate li se fizičkim ili pravnim osobama
- Naplatite nešto - barem simbolično, npr. uzorak koji ćete im poslati - tek toliko da rastjerate one koji uredno popunjavaju sve kupone/oglase jer su vidjeli nešto besplatno ili znatiželjne.
- Ne koristite plaćeni odgovor - tj. neka korisnik plati poštarinu ako Vam vraća kupon/odgovor klasičnom poštom. Ako koristite telefon onda neka ne bude besplatni 0800
- Suzite ponudu - učinite je što konkretnijom i relevantnijom u odnosu na prozivode i/ili usluge koje promovirate
- Recite manje - neka ostane malo i za kasnije. Zagolicajte im znatiželju.
- Olakšajte im odgovor - npr. možete umjesto njih popuniti sve podatke, neka imaju što manje posla oko popunjavanja i slanja odgovora/upita
- Dodajte pogodnosti - plaćeni odgovor, besplatni telefon, priložite kuvertu (vidjeli ste kako to rade kartičari kad Vam nude novu karticu), ako treba pošaljite im i kemijsku za popunjavanje
- Dajte više - dodajte poklon neovisno o kupnji proizvoda/usluge
- Naplatite manje - sve što možete dajte besplatno
- Tražite minimum informacija od korisnika - što manje pitanja i polja za popunjavanje, tim bolje
- Dodajte nagradnu igru ili kviz - novčana nagrada s lijepim iznosom uvijek pali
Što je medij jeftiniji i dostupniji (npr. tinejdžerima koji iz dosade i/ili zafrkancije popunjavaju i šalju sve što vide ili Vas izluđuju pozivima na Vaš besplatni info telefon) to će i kvaliteta prodajnih prilika biti slabija.
To znači da nije bitno samo što ćete reći u svojoj ponudi već i gdje ćete je oglasiti.
Treba ići tamo gdje se nalazi Vaša ciljana publika, jer ono što tražimo, to i dobijemo - samo je pitanje kako ćemo se s time nositi.
Naravno, testirajte, testirajte i opet testirajte - samo tako ćete doznati što pali a što ne.
Nema komentara:
Objavi komentar