via Responsa: 7 načina kako "omekšati" ili "otvrdnuti" ponudu?
Google

petak, 6. travnja 2012.

7 načina kako "omekšati" ili "otvrdnuti" ponudu?

Već smo prije spomenuli da se u praksi sve vrti oko 4 tipa ponuda (ili njihovih međusobnih kombinacija:

No da priča bude kompletnija evo i nekoliko provjerenih načina kako svoju ponudu "očvrsnuti" ili "omekšati" ovisno o ciljevima promidžbe.

U direktnom marketingu koriste se podjednako uspješno i kod pridobivanja i kod zadržavanja korisnika više od 5 desetljeća.

A kao i u svemu ostalomu, bitno je naći pravu mjeru.

Prvo 7 "očvrščivača" kad zatrebate što kvalitetnije prodajne prilike (sales lead):
  1. Navedite cijenu proizvoda/usluge koji se oglašava - nemojte je "zakopati" sitnim fontom na dnu oglasa.
  2. Spomenite follow-up aktivnosti - tj. da će netko iz Vaše tvrtke nazvati, posjetiti, poslati dodatnu ponudu, SMS poruku...
  3. Recite više - otkrijte što više detalja o proizvodu/usluzi a po potrebi uključite i moguće negativnosti (nuspojave npr.).
  4. Tražite više informacija od korisnika - zatražite e-mail adresu, telefonski broj i najzgodnije vrijeme za nazvati i sve što smatrate potrebnim ovisno o tome obraćate li se fizičkim ili pravnim osobama
  5. Naplatite nešto - barem simbolično, npr. uzorak koji ćete im poslati - tek toliko da rastjerate one koji uredno popunjavaju sve kupone/oglase jer su vidjeli nešto besplatno ili znatiželjne.
  6. Ne koristite plaćeni odgovor - tj. neka korisnik plati poštarinu ako Vam vraća kupon/odgovor klasičnom poštom. Ako koristite telefon onda neka ne bude besplatni 0800
  7. Suzite ponudu - učinite je što konkretnijom i relevantnijom u odnosu na prozivode i/ili usluge koje promovirate
A  tu je i 7 "omekšivača" ako u svojoj promidžbi želite stvoriti što više prodajnih prilika:
  1. Recite manje - neka ostane malo i za kasnije. Zagolicajte im znatiželju.
  2. Olakšajte im odgovor - npr. možete umjesto njih popuniti sve podatke, neka imaju što manje posla oko popunjavanja i slanja odgovora/upita
  3. Dodajte pogodnosti - plaćeni odgovor, besplatni telefon, priložite kuvertu (vidjeli ste kako to rade kartičari kad Vam nude novu karticu), ako treba pošaljite im i kemijsku za popunjavanje
  4. Dajte više - dodajte poklon neovisno o kupnji proizvoda/usluge
  5. Naplatite manje - sve što možete dajte besplatno
  6. Tražite minimum informacija od korisnika - što manje pitanja i polja za popunjavanje, tim bolje
  7. Dodajte nagradnu igru ili kviz - novčana nagrada s lijepim iznosom uvijek pali
Vodite računa da i medij utječe na kvalitetu prodajnih prilika tj. upita koje dobijete od potencijalnih korisnika.
Što je medij jeftiniji i dostupniji (npr. tinejdžerima koji iz dosade i/ili zafrkancije popunjavaju i šalju sve što vide ili Vas izluđuju pozivima na Vaš besplatni info telefon) to će i kvaliteta prodajnih prilika biti slabija.

To znači da nije bitno samo što ćete reći u svojoj ponudi već i gdje ćete je oglasiti.

Treba ići tamo gdje se nalazi Vaša ciljana publika, jer ono što tražimo, to i dobijemo - samo je pitanje kako ćemo se s time nositi.

Naravno, testirajte, testirajte i opet testirajte - samo tako ćete doznati što pali a što ne.

Nema komentara:

Objavi komentar