Odgođena ponuda u biti je varijacija negativne ponude.
U pravilu njome potičete odaziv korisnika koji nemaju trenutnu potrebu, ali će je najvjerojatnije imati u budućnosti.
Može izgledati npr.: "Trenutno me ne zanima. Molim podsjetite me za x tjedana/mjeseci/..."
Odgođenu ponudu možete kombinirati sa standardnim "soft" i "hard" ponudama. Neki korisnici neće inicirati kontakt da bi npr. dobili brošuru o Vašim proizvodima, jer znaju da ćete ih odmah zvati, slati e-mailove ili obilaziti.
Tako pomažete i njima i sebi. Reagiraju li na odgođenu ponudu, bit će mirni jer znaju da ih nećete odmah početi gnjaviti, a Vi ćete znati kad je najbolje vrijeme da ih opet kontaktirate. Win-win, rekli bi Englezi.
Kada koristiti odgođenu, a kada negativnu ponudu?
U pravilu, negativnu ponudu koristite kad testirate nešto novo ili vjerujete da puno potencijalnih korisnika neće odgovoriti iz nekog konkretnog razloga.
S druge strane, odgođena ponuda dobro će doći kad vjerujete da će velik broj potencijalnih korisnika Vašu ponudu trebati u budućnosti, a ne sad odmah.
Naravno da ih možete i trebate kombinirati kad god je moguće - kartičari sa svojim sezonskim ponudama to uredno rade, a manje više i svaki iskusniji direktni marketingaš.
Ne samo da ćete uštedjeti novac i racionalnije koristiti svoj marketinški budžet u budućim aktivnostima, nego što je još i bitnije, prilagoditi se korisnikovom kupovnom a ne svom prodajnom ciklusu.
Jer ono što želimo kao kupci, trebali bismo omogućiti i kao prodavači. Ili?
Nema komentara:
Objavi komentar