Ako vam se ne da gledati i slušati moj dosadni lik i glas evo argumenata koji će vas uvjeriti da je to pametan potez, a možda dobijete i neku novu ideju:
- Relevantnost - tzv. "pull" princip (korisnik sam traži informaciju onda kad njemu odgovara) a ne "push" kao kod klasične banner kampanje (a tu je i tzv. remarketing i ciljano Google oglašavanje na Display tj. prikazivačkoj mreži po temama i/ili interesima krajnjeg korisnika)
- Trenutni rezultat - praćenje kampanje u realnom vremenu
-
ROI – “pay per click” model u kojem se plaća samo“klik” na oglas, a ne “prikaz” oglasa kao kod klasičnih banner-a•Velik doseg – 61 % hrvatskog stanovništva je online od toga 99% koristi Google tražilicu
- Ravnopravna borba s jačim konkurentima - svoju web stranicu možete prikazati na prvoj stranici Google tražilice (uz dobrog poznavatelja Google AdWords alata) i ako niste prikazani u tzv. "organskom" ili prirodnom prikazu
- Informacija a ne oglas - najbolje napravljeni Google oglasi su više informacija, tj. korisniku daju odgovor na njegov upit, a manje klasični oglas - sjetite se samo sebe kad nešto guglate
- 3u1 marketinški alat - Google oglasima istovremeno prodajete, oglašavate i istražujete tj. tesitrate uživo online ponašanje korisnika (npr. više različitih oglasa, različiti tipovi ključnih riječi...)
- Brzina i fleksibilnost - postavljanje i puštanje kampanje možete (ako znate što želite) riješiti u par sati
- Google je u 2011.prihodio cca. 40 milijardi $, a od toga više od 95% su prihodi od Google oglasa - to će reći da ipak netko klika na oglase - a kako biste vi tretirali takvu "zlatnu koku" u svojim redovima
- Facebook je, usporedbe radi, od oglasa u istom razdoblju uprihodio 10 puta manje - iako pritisnut željama investitora (da digne cijenu dionice) i vlasnika (da poveća malo prihode od oglasa) Facebook zasad neuspješno kopira model s Google tražilice. No, tko sam ja da im sudim. Vrijeme će pokazati.
Vrlo brzo vidjet ćete da je novac uložen u Google oglašavanje uistinu investicija, a ne trošak.
Vi ste na redu:)
Nema komentara:
Objavi komentar