via Responsa: Tko još gleda te Google oglase?
Google

ponedjeljak, 17. rujna 2012.

Tko još gleda te Google oglase?

Ljude koji mi  s razlogom postave  to pitanje u pravilu uputim na ovaj video.

Ako vam se ne da gledati i slušati moj dosadni lik i glas evo argumenata koji će vas uvjeriti da je to pametan potez, a možda dobijete i neku novu ideju:

  • Relevantnost - tzv. "pull"  princip (korisnik sam traži informaciju onda kad njemu odgovara) a ne "push" kao kod klasične banner kampanje (a tu je i tzv. remarketing i ciljano Google oglašavanje na Display tj. prikazivačkoj mreži po temama i/ili interesima krajnjeg korisnika)
  •  Trenutni rezultat praćenje kampanje u realnom vremenu
  • ROI –  “pay per click” model u kojem se plaća samo“klik” na oglas, a ne “prikaz” oglasa kao kod klasičnih banner-a
    Velik doseg –  61 % hrvatskog stanovništva je online od toga 99% koristi Google tražilicu
     
  • Ravnopravna borba s jačim konkurentima - svoju web stranicu možete prikazati na prvoj stranici Google tražilice (uz dobrog poznavatelja Google AdWords alata) i ako niste prikazani u tzv. "organskom" ili prirodnom prikazu
  • Informacija a ne oglas - najbolje napravljeni Google oglasi su više informacija, tj. korisniku daju odgovor na njegov upit, a manje klasični oglas - sjetite se samo sebe kad nešto guglate
  • 3u1  marketinški alat - Google oglasima istovremeno prodajete, oglašavate i istražujete tj. tesitrate uživo online ponašanje korisnika (npr. više različitih oglasa, različiti tipovi ključnih riječi...)

  • Brzina i fleksibilnost - postavljanje i puštanje kampanje možete (ako znate što želite) riješiti u par sati 
Za one skeptičnije, koji vele "da, da, navlakuša, samo još jedan alat kojeg će zamesti prvi jači povjetarac" evo i malo brojki:

  • Google je u 2011.prihodio cca. 40 milijardi $, a od toga više od 95% su prihodi od Google oglasa - to će reći da ipak netko klika na oglase - a kako biste vi tretirali  takvu "zlatnu koku" u svojim redovima
  • Facebook je, usporedbe radi, od oglasa u istom razdoblju uprihodio 10 puta manje - iako  pritisnut željama investitora (da digne cijenu dionice) i vlasnika (da poveća malo prihode od oglasa) Facebook zasad neuspješno kopira model s Google tražilice. No, tko sam ja da im sudim. Vrijeme će pokazati
Zato, angažirajte nekog Google certificiranog individualca (gle mene) ili tvrtku koja zna što radi.

Vrlo brzo vidjet ćete da je novac uložen u Google oglašavanje uistinu investicija, a ne trošak.

Vi ste na redu:)

Nema komentara:

Objavi komentar