Pa evo koja su očekivanja u 2013. jednog od najutjecajnijih izvora kad je digitalni marketing posrijedi:
- mobilni marketing - znali ste da u Hrvatskoj prema zadnjim IAB-ovom istraživanju ima 200.000 korisnika koji surfaju tabletima i čak 800.000 onih koji to rade svojim mobitelom. Oglašavanjem na Google tražilici možete ciljati npr. baš te korisnike (i još birati npr. android vs. ios operativni sustav)
- content marketing - da, poželjno je da kreirate neki sadržaj koji ljudima, danas sutra možda vašim korisnicima može pomoći
- vlastite društvene mreže - možda više za veće igrače u sklopu već izgrađenog branda. Evo kako to radi Amex sa svojim OpenForum portalom
- optimizacija stope konverzije (conversion rate optimisation- CRO) - ništa bez prodaje. Pitanje je kako sa što manje troška napraviti što više (naravno razmišljate dugoročno, a ne o "krpanju" tekućeg kvartala)
- više automatiziranog marketinga - npr. Mailchimp alat za e-mail marketing (javite ak trebate pomoć)
- bolje korištenje podataka o korisnicima - transakcijskih, s društvenih mreža, Google Analytics-a i sl. kako bi što bolje prilagodili komunikaciju potrebama i očekivanjima korisnika
- kontekstualno ciljanje uz Google AdWordse - čuli ste za remarketing. Onda znate da recimo Google kampanjom možete ciljati korisnike koji su nedavno posjetili vašu stranicu ili recimo napustili košaricu prije kupnje ili...
- personaliziranje pretraga - kad zaguglate neki pojam često ćete vidjeti slikice ljudi koji su autori blogova, YouTube kanala i sl. To možete napraviti i sami pomoću Google Autorship programa.
No, moožda je vrijeme da razmislite o oglašavanju na Google tražilici.
Samo zatražite pomoć nekog certificiranog od strane Googla (kliknite dolje lijevo na "Search for Qualified Individual").
U Hrvatskoj imate 50-ak ljudi i 10-ak dobrih specijaliziranih agencija pa vjerujem da ćete naći nekog po mjeri.
Sretno:)
Nema komentara:
Objavi komentar