Te brojke reći će vam što trebate "popraviti". Ako imate dobar CTR znači da trebate povećati broj prikazivanja (impression). S druge strane, puno prikazivanja uz mali broj klikova znače da trebate povećati CTR.
Kad je riječ o broju prikazivanja (posljedično i klikova) tj. vašoj online vidljivosti problemi nastaju ili zbog nedovoljnog budžeta ili zbog niskog položaja oglasa (Ad Rank).
Ako je stvar u dnevnom budžetu možete napraviti 2 stvari:
- povećati budžet - oglasi će se pojavljivati češće, a cijena po kliku (CPC) i trošak konverzije (ak ste tak postavili kampanju) bi trebali ostati manje više isti
- smanjiti cijenu klika (CPC) - vaši oglasi trebali bi dobiti više prikazivanja i posljedično klikova za isti dnevni budžet. To se u praksi ne mora dogoditi ako imate jaku konkurenciju za pojedinu ključnu riječ pa zbog smanjenja ispadnete s prve stranice i tako dobijete manje prikazivanja. Srećom, kod nas danas u većini branši slaba je konkurencija (požurite "zauzeti busiju" dok nije preskupo)
Uglavnom, nižu cijenu koristit ćete ako znate da ne želite dnevno potrošiti više od x kn.
Ako vaš oglas gubi prikazivanja zbog lošeg položaja, jednostavno za svaki postotak prikazivanja (impression share) pogledajte Quality Score:
- ako je za većinu vaših pojavljivanja Quality Score 5 ili manji, znači da ga trebate povećati da biste dobili više pojavljivanja.
- ako je vaš Quality Score 6 ili veći, znači da trebate povećati cijenu klika (bid) u aukcijama.
A to je drugi dio ove priče...:)
Nema komentara:
Objavi komentar