via Responsa: Želite više klikova od svog Google oglasa? (1/2)
Google

srijeda, 5. prosinca 2012.

Želite više klikova od svog Google oglasa? (1/2)

Pretpostavka je da ste prije toga u Google Analytics i Google AdWords računu provjerili kako se ponašaju vaša stranica (page views, unique visitors, bounce rate...), tj. kampanja (koliko često se prikazuju oglasi, koliki vam je CTR i koja je stopa konverzije).

Te brojke reći će vam što trebate "popraviti". Ako imate dobar CTR znači da trebate povećati broj prikazivanja (impression). S druge strane, puno prikazivanja uz mali broj klikova znače da  trebate povećati CTR.

Kad je riječ o broju prikazivanja (posljedično i klikova) tj.  vašoj online vidljivosti problemi nastaju ili zbog nedovoljnog budžeta ili zbog niskog položaja oglasa (Ad Rank).

Ako je stvar u dnevnom budžetu možete napraviti 2 stvari:
  • povećati budžet - oglasi će se pojavljivati češće, a cijena po kliku (CPC) i trošak konverzije (ak ste tak postavili kampanju) bi trebali ostati manje više isti
  • smanjiti cijenu klika (CPC) - vaši oglasi trebali bi dobiti više prikazivanja i posljedično klikova za isti dnevni budžet. To se u praksi ne mora dogoditi ako imate jaku konkurenciju za pojedinu ključnu riječ pa zbog smanjenja ispadnete s prve stranice i tako dobijete manje prikazivanja. Srećom, kod nas danas u većini branši slaba je konkurencija (požurite "zauzeti busiju" dok nije preskupo)
Ako je prosječni položaj vašeg oglasa 5 ili iznad toga, ima smisla smanjivati cijenu klika. Ako ste pak ispod toga, možda i ne dobijete više impresija. Kao i uvijek sve ovisi o gužvi u šesnaestercu - ak ste npr. u turizmu, tamo  je ekipa već dosta živahna, pa zna biti i do 12 oglasa (3 gore iznad organskih rezultata, 1 ispod, i 8 sa strane).

Uglavnom, nižu cijenu koristit ćete ako znate da ne želite dnevno potrošiti više od x kn.

Ako vaš oglas gubi prikazivanja zbog lošeg položaja, jednostavno za svaki postotak prikazivanja (impression share) pogledajte Quality Score:
  • ako je za većinu vaših pojavljivanja Quality Score 5 ili manji, znači da ga trebate povećati da biste dobili više pojavljivanja. 
  • ako je vaš Quality Score 6 ili veći, znači da trebate povećati cijenu klika (bid) u aukcijama.
Za provjeru razloga (ne)prikazivanja vašeg oglasa svakako bacite oko na impression share izvještaj i sve će biti puno jasnije.

A to je  drugi dio ove priče...:)

Nema komentara:

Objavi komentar