Možda zvuči apsurdno, ali to bi na duže staze trebalo biti tako.
Jer, što ste bolji s Google oglasima:
- privući ćete više "pravih" korisnika na svoju web stranicu
- oni će više kupovati od vas (valjda ćete više i zaraditi)
- moći ćete više testirati i ulagati u druge kanale komunikacije i 1to1 marketing jer ćete ih bolje upoznati
- radit ćete sve bolje proizvode/usluge krojene po njihovim željama, potrebama i kupovnim ciklusima (ne vašim kvartalnim prodajnim planovima, ili klasičnih x% rasta na prethodnu godinu)
- što ste bolji u tome, oni će širiti o vama dobar glas naokolo (eto nas na društvenim mrežama, word of mouth...)
- lakše će vam oprostiti ako vide da vam je doista stalo
- teže će otići konkurenciji zbog akcije tipa "uštedi 50%"
- automatski ćete biti "važniji" u očima Google tražilice, tj. zaslužiti bolji položaj u organskom prikazu (bez oglasa)
Reklo bi se da se trebate fokusirati na jednu stvar - biti najbolji u onome što radite.
Maknuti se od "prosjeka" što je moguće dalje (u bilo koju stranu). Jer priča se uglavnom o onima iznad i ispod.
Naravno, vi birate na koju ćete stranu, no što ste bolji, teže će vas ignorirati:)
Google oglašavanje dobar je alat na putu prema gore.
Zato "hrabro naprijed!" rekao bi moj prvi učitelj g. Grošelj
Nema komentara:
Objavi komentar