Da stvari budu bolje, to možete iskoristiti u svom idućem Google oglasu.
Kako?
Jednostavno, odete na isto mjesto na kojem ste dodali telefon ili neko drugo proširenje oglasa.
Ako ste unijeli svoju firmu na Google Places
Znači da ste autorizirali unos na Google Places (od Google-a ste dobili poštom 4 znamenkasti PIN za potvrdu autentičnosti - da se slučajno neki zafrkant ne zaigra s vašom firmom) dovoljno je da odaberete "Addresses from Google Places" i znate lozinku za taj Google račun. Stvar je gotova u 2 klika.
Još niste unijeli firmu na Google Places?
Ccc, pa besplatno je:). Odaberite opciju "Manually Entered Addresses" i to odradite pješke.
Zašto je to dobro za vaš Google oglas?
Zato što moožda, odluči li Google ekipa da je vaš oglas dovoljno kvalitetan (jedan od parametara je i Quality Score) kao i u ostalim slučajevima proširenja oglasa uz standardni tekst oglasa može prikazati i lokaciju na karti.
Jasno vam je da ćete se tako dodatno istaknuti - džabe:)
P.S. Isprika na hrpi linkova, no mislim da je tako priča kompletnija.
Nema komentara:
Objavi komentar