Moj prijatelj Sale iz studentskih dana rekao bi: "Džaba je i sirće slatko."
Istraživanja kažu (ni ja ne volim tu frazu al bolje nemam) da 97% korisnika traži online lokalne firme.
Također, 25% svih pretraživanja na Google-u u 2011. bilo je lokalnog karaktera i ta brojka stalno raste.
Pa zašto onda to ne biste iskoristili? Čak i ako se ne mislite oglašavati putem Google AdWords-a pomoći će vam.
Fino odite na Google Places i provjerite da niste već tamo:)
Možda vas je Google već unio (na temelju javno dostupnih podataka, žutih stranica, telefonskog imenika i sl.).
Možete se prijaviti svojom postojećom gmail adresom (ili nekom drugom Google-ovom besplatnom uslugom ili otvorite novi Google račun) i u par minuta unesite podatke o svojoj firmi/obrtu/OPG-u...
Kad dovršite unos, dobit ćete obavijest na ekranu da još trebate autorizirati podatke tako što će vam Google već nakon par dana poslati poštom 4znamenkasti PIN koji ćete jednostavno unijeti na svoju Google Places stranicu, i eto vas na najvećoj svjetskoj pozornici.
Kad ste već tamo, učinite svoju Google Places stranicu atraktivnijom:
- besplatno dodajte fotke/video klipiće o vašoj tvrtki/uslugama/proizvodima
- dodajte kupone za potencijalne korisnike
- naznačite načine plaćanja
- kontakte
- radno vrijeme
- dodatne pogodnosti (obročna otplata/besplatni parking)
- više se ne sjećam al sigurno ima još nešto
No Google Places nudi još nešto - što će najviše koristiti najboljima u svom poslu (odlikašima rekli bi jalnuši).
Na žalost ili sreću, naši političari, razno-razni menadžeri godine i ostala dvorska svita navikli su nas da ne vjerujemo onomu što kažu o bilo čemu, a kamoli o sebi.
Tako je s vašim i mojim poslom.
Džaba mi vikali da smo najbolji u onome što radimo ako to ne potvrde i naši korisnici.
Živimo u vremenu preporuka i više vjerujemo onome što čujemo od drugih no od tvrtki - opet istraživanja i stručnjaci vele da 70% ljudi vjeruje onome što čuje od potpunog stranca.
Google Places to zna, pa zato daje mogućnost vašim korisnicima da ocijene vaš posao zvjezdicama (do 5 zvjezdica) što vam može pomoći (ali i odmoći ako sfušate) u boljem položaju na Google tražilici.
Podrazumijeva se da će i vaš Google AdWords oglas koje ima proširenje lokacije (eto još jednog razloga da svoj biznis unesete na Google Places) i od korisnika uredno dobiva 5 zvjezdica imati bolji CTR (čak do 50%)
Za one koji ne znaju CTR je eng. clickthrough rate - postotni prikaz broja klikova u odnosu na broj prikazivanja vašeg oglasa.
Zato ako ste dobri prema svojim dobrim korisnicima - zašto ih ne biste zamolili da vas ocjene (pohvale) na vašoj Google Places stranici.
Niš ne košta da za početak zamolite frendove, kumče, djecu, susjede (pazite koje) i sve kojima vjerujete - samo nemojte doći u iskušenje pa angažirat par studenata i/ili kupovati online ocjene - prije ili kasnije obit će vam se o posao.
Još ste tu???
Brzo na Google Places i besplatno unesite/autorizirajte podatke o svojoj firmi.
Nego, što vi kažete o onoj Saletovoj s početka priče?
Nema komentara:
Objavi komentar