via Responsa: 7 koraka do briljantnog B2B marketinga
Google

srijeda, 17. listopada 2012.

7 koraka do briljantnog B2B marketinga

Stalno imate osjećaj da lovite korak za drugima?

Odvojite 10-ak minuta dragocjenog vremena i bacite oko, uz kavicu, u miru - neće vam biti žao:)

Puno B2B, naravno i ja među njima često nema vremena/novca/ljudi da drži stalno širu sliku u vidu, već od prigode do prigode koristi razne taktike preživljavanja:
  • SEO - optimizacija  web stranice za tražilice, 
  • SEM/PPC  - recimo Google oglasi,
  • prilagodba dobre početne stranice (eng. landing page)
  • komunikacija na društvenim mrežama (Facebook, YouTube, Google+, LinkedIn, Instagram, Pinterest...)
  • e-mail marketing (toplo preporučam Mailchimp, pače mogu pomoći oko njega štagod treba)
  • CRM marketing alati - kažu jedan od boljih CRM alata za male firme (kad isprobam javiću jel tak dobar)
Razumljivo, zauzvrat dobivamo puno manje no s planskim pristupom tj. izradom integriranog marketinškog plana.

Da malo popravimo krvnu sliku, prilažem "pozajmljenu" sjajnu Smart Insights-ovu  infografiku koja i vama može biti od koristi ili bar poslužiti kao brza ček lista.

Ako ne možete pročitati slikicu odite na link i pogledajte kak su je majstori zriktali.

b2b marketing, direktni marketing
7 koraka do briljantnog B2B marketinga by Smart Insights

Ak zapnete s engleskim, pitajte pa ak ja ne znam, znam ko zna, il dajte kumčetu da baci oko, nije baš nuklearna fizika:)

Nema komentara:

Objavi komentar