via Responsa: Oglašavate svoj web shop i pitate se...
Google

srijeda, 3. listopada 2012.

Oglašavate svoj web shop i pitate se...


...koliko stavki ponuditi korisnicima koji dođu nešto kupiti.

Sigurno ste čuli za onu mudru "manje je više".

Stručnjaci kažu da prosječno krhko ljudsko biće u  kratkotrajnoj memoriji može"držati" između 5 i 7 različitih stavki/zadataka/obveza (u mom slučaju to je i manje).

To bi značilo da na  stranici ( eng. "landing page") na koju dovodite korisnika pomoću Google oglasa  ne bi trebali imati više od 3, 4 stavke.

Sjetite se sebe kad nešto tražite, to sigurno nije jedina stvar koju imate na svom "uradi jučer" popisu.

Privučete li Google oglasom korisnika u vaš super truper web dućan s  47 prekrasnih proizvoda, velika je vjerojatnost da će to biti malo previše informacija za  njegove "sive ćelije".

Zato, barem za početak, pomozite korisniku pa na  "landing page" izdvojite par top-stavki uz obavezni link na stranicu s kompletnom ponudom.

Tako nećete zakinuti ni one sretnike koji imaju vremena  dulje surfati.

Podrazumijeva se da ćete testirati oba pristupa (landing page s par izdvojenih stavki vs. onaj s kompletnom ponudom) kako bi doznali  vrijedi li ovo pravilo u vašem slučaju.

Tko zna, možda ste iznimka:)


Nema komentara:

Objavi komentar