srijeda, 3. listopada 2012.
Oglašavate svoj web shop i pitate se...
...koliko stavki ponuditi korisnicima koji dođu nešto kupiti.
Sigurno ste čuli za onu mudru "manje je više".
Stručnjaci kažu da prosječno krhko ljudsko biće u kratkotrajnoj memoriji može"držati" između 5 i 7 različitih stavki/zadataka/obveza (u mom slučaju to je i manje).
To bi značilo da na stranici ( eng. "landing page") na koju dovodite korisnika pomoću Google oglasa ne bi trebali imati više od 3, 4 stavke.
Sjetite se sebe kad nešto tražite, to sigurno nije jedina stvar koju imate na svom "uradi jučer" popisu.
Privučete li Google oglasom korisnika u vaš super truper web dućan s 47 prekrasnih proizvoda, velika je vjerojatnost da će to biti malo previše informacija za njegove "sive ćelije".
Zato, barem za početak, pomozite korisniku pa na "landing page" izdvojite par top-stavki uz obavezni link na stranicu s kompletnom ponudom.
Tako nećete zakinuti ni one sretnike koji imaju vremena dulje surfati.
Podrazumijeva se da ćete testirati oba pristupa (landing page s par izdvojenih stavki vs. onaj s kompletnom ponudom) kako bi doznali vrijedi li ovo pravilo u vašem slučaju.
Tko zna, možda ste iznimka:)
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar