Kao klincu ništa mi nije bilo jasno, osim da je rekla nešto jaaaako važno.
Danas, nakon dosta razbijenih koršova, manje više shvatio sam poantu.
Bez obzira na vašu branšu, Google AdWords oglasi mogu biti vaš koršov za vodu koja život znači. Zato, rukujte njime pažljivo.
Iskusni direktmarketingaši napamet znaju pravila rukovanja:
- prava ponuda u pravo vrijeme za pravog korisnika, komuniciranu pravim kanalom na njemu razumljiv način
- tako ćete vjerojatno dobiti više klikova, downloada, prijava za e-novosti, prodaja...
Na duže staze presudno je zadovoljstvo korisnika vašim proizvodom/uslugom i razlika između onoga što ste obećali i onoga što ste isporučili.
Zato neeeemojte kopirati velike korporacije pa korisnicima bitne stvari pisati jedva vidljivom i nikome osim pravnika razumljivim riječima.
Budite fer, dajte im tretman kakav i vi priželjkujete kad nešto kupujete i ne zaboravite da je vaš Google oglas često sve što korisnik zna o vama.
Probajte iskoristiti nešto od dobrog starog offlline direktnog marketinga - u to ime evo izvatka iz ranijeg bloga:
"...najbolji odaziv ne mora značiti najbolju prodaju (tzv. konverziju), najbolja prodaja ne mora značiti najveću zaradu, a najveća zarada ne mora značiti kvalitetnog korisnika s kojim možete izgraditi dugoročno profitabilan odnos...
...
Zato popratite barem kroz nekoliko kupovnih intervala ponašanje svih sudionika koje ste imali u testiranju. Tko zna, možda baš ružno pače (po odazivu) postane sasvim pristojan labud kad poraste.
Zato testirajte i pratite, testirajte i pratite i opet testirajte i pratite....
Lakše reć no napravit, ili?"
Uostalom, vi znate najbolje.
Nema komentara:
Objavi komentar