via Responsa: Više ili manje ključnih riječi po Google oglasu?
Google

petak, 12. listopada 2012.

Više ili manje ključnih riječi po Google oglasu?

Logika zdravog razuma kaže da je uvijek bolje imati 10 grupa oglasa i u svakoj po 5 ključnih riječi nego li jednu grupu oglasa s 50 riječi.

Definitivno više posla za onog tko upravlja Google AdWords računom, no isplati se ako razmišljate na duže staze.

Zašto?
  • lakše ćete napisati krajnjem korisniku relevantniji oglas koji sadrži ključne riječi
  • lakše ćete koristiti automatsko umetanje ključnih riječi (eng. Dynamic Keyword Insertion) - gdje se headline ili bilo koji drugi dio vašeg oglasa mijenja u ovisnosti o tome što je korisnik zaguglao - takvi oglasi u pravilu imaju uvijek bolji CTR (valjda ego trip - svi volimo vidjet ono što smo ukucali - svojih ruku djelo, ne?)
  • ako imate puno riječi može se dogoditi da dvije-tri najjače riječi povuku sav promet pa one druge (koje ne moraju nužno biti loše) ni ne dobiju priliku za pojavljivanje (zato se koristi tzv. "peal and stick" metoda u optimizaciji računa - otom potom)
  • brže ćete optimizirati račun - tj. analizirati  ključne riječi i njihovu učinkovitost  u kampanji
Odolite iskušenju da  napravite jedan općeniti oglas i strpate u njega sve ključne riječi koje nađete - pa nek se vrte - osim ak ne mislite zbrisat nakon prve kampanje.

Oglasi napisani po ovom principu možda se i mogu (još neko vrijeme dok ekipa ne nahrli) probiti na top3 gornje pozicije iznad organskog prikaza rezultata pretraživanja, ali se tamo sigurno ne mogu zadržati dulje vrijeme.

Zato ponavljam po ko zna koji put -  radije potražite ljude/tvrtke koji su certificirani od strane Google-a nego fuš majstore za kojima će netko morati napraviti reda.

A to  košta:(.

U slučaju da odaberete nekog certificiranog, barem se možete požaliti Google-u, a to nijedan profesionalac ne želi:)

Sretno:)))


Nema komentara:

Objavi komentar