O.K.
No možda još bitnije na duge staze je da budete i ostanete svoji, imate vlastite ideale, vrijednosti...
To ne znači da rezultat nije bitan (to je moj kredo na kraju) već da ga ne smijete stavljati ispred vaših korisnika i vaše priče.
Vaši korisnici
Probajte ponekad ne razmišljati kako ćete ih nagovoriti da kupe vaš proizvod/uslugu (naravno da ćete, između ostalog, u tu svrhu koristiti Google AdWords i direktni marketing kao precizan i učinkovit alat).
Razmislite radije što vaši proizvodi/usluge znače vašim mogućim korisnicima i zašto bi im trebali biti važni u životu?
Uostalom, kažu da svaki posao/proizvod/usluga ima jednu jedinu svrhu: olakšati drugima život tj. posao.
Vaša priča
Podrazumijeva da vjerujete u priču koju pričate svojim korisnicima, partnerima i suradnicima, ali i da je doslovno "živite".
Vaša priča nije još jedan brand u nizu koji se drukčijim bojama, sloganom i logom razlikuje od konkurencije.
Uostalom ni vi ne želite biti još jedan ponuđač u nizu nego "karika koja nedostaje".
Na duže staze u sve većoj šumi informacija ljudima ne treba još jedna informacija nego vaša originalna priča - vi, vaše ideje, vjerovanja, porazi, greške i uspjesi.
Naravno da se to neće svidjeti svima. Ni ne treba. I sami znate da ako želite biti sve svima na kraju budete nikome ništa.
S vremenom ćete pronaći dovoljno onih koji vjeruju u iste vrijednosti i imaju neku svoju priču u koju se baš vaša savršeno uklapa.
Zato jednim okom uvijek pazite na rezultat, ali nemojte staviti sve karte na njega i nemojte izgubiti iz vida "ono" što vas je učinilo onime što jeste (ili tek želite postati).
Budite svoji, ispričajte im svoju priču na svoj način bez obzira na sve.
U to ime, za kraj sjajna misao pisca Neila Gaimana kojoj se često vraćam - da se i sam "ne izgubim" negdje usput:
“I decided that I would do my best in future not to write books just for the money. If you didn’t get the money, then you didn’t have anything. If I did work I was proud of, and I didn’t get the money, at least I’d have the work...
Every now and again, I forget that rule, and whenever I do, the universe kicks me hard and reminds me. I don’t know that it’s an issue for anybody but me, but it’s true that nothing I did where the only reason for doing it was the money was ever worth it, except as bitter experience. Usually I didn’t wind up getting the money, either. The things I did because I was excited, and wanted to see them exist in reality have never let me down, and I’ve never regretted the time I spent on any of them.“
- Neil Gaiman
Naravno, nitko nije rekao da će biti lako. Ali to već znate, ne?
Nema komentara:
Objavi komentar