via Responsa: Jel vaš Google oglas relevantan?
Google

srijeda, 10. listopada 2012.

Jel vaš Google oglas relevantan?

Ako nije, vrijedi  stara grafiterska  "džaba ste krečili".

Kad je Google oglašavanje u pitanju, na duže staze opstat ćete samo s relevantnim oglasima koji nude odgovor/rješenje/pomoć/savjet vezano za korisnikov upit na tražilici.

Znam da sam već dosadan s time, ali stvari su jednostavno tako posložene:
  • samo relevantan oglas privući će vašu ciljanu publiku koja će kliknuti na oglas,
  • Google takvom oglasu daje bolji položaj  (u kombinaciji s cijenom koju ste spremni platiti za klik, vašim Quality Score-om i  CTR-om)
  • manje ćete ulagati u oglašavanje
  • razlika ostaje vama

Kako to funkcionira u praksi?

Recimo da vaši oglasi imaju duplo veći CTR od vašeg prvog konkurenta.
To bi značilo da za duplo nižu cijenu od njegove možete dobiti otprilike isti, a već za 1 lipu iznad toga i bolji položaj od konkurentskog.

U slučaju da ste već na prvoj poziciji  (od maksimalno 3 oglasa koliko može biti prikazano iznad organskih/prirodnih tj. neoglasnih rezultata pretraživanja) Google će vam  automatksi naplatiti manje kako vaš CTR bude rastao.

Naravno da ćete samo testiranjem u praksi otkrit  je li bolje rangirani oglas s boljim CTR-om dao i više konverzija, tj. bolji povrat na uloženo.

Usput,  kad je direktni marketing i/ili Google oglašavanje u pitanju onda se marketinški budžet uistinu može smatrati ulaganjem, a ne troškom.

Zato angažirajte nekog certificiranog za oglašavanje na Google tražilici (tu sam) i/ili ozbiljno prionite na proučavanje Google AdWordsa.

Kak se ono kaže: "Ko hoće nađe načina. Tko neće nađe izgovor."

I opet dobro:)

Nema komentara:

Objavi komentar