Kad je Google oglašavanje u pitanju, na duže staze opstat ćete samo s relevantnim oglasima koji nude odgovor/rješenje/pomoć/savjet vezano za korisnikov upit na tražilici.
Znam da sam već dosadan s time, ali stvari su jednostavno tako posložene:
- samo relevantan oglas privući će vašu ciljanu publiku koja će kliknuti na oglas,
- Google takvom oglasu daje bolji položaj (u kombinaciji s cijenom koju ste spremni platiti za klik, vašim Quality Score-om i CTR-om)
- manje ćete ulagati u oglašavanje
- razlika ostaje vama
Kako to funkcionira u praksi?
Recimo da vaši oglasi imaju duplo veći CTR od vašeg prvog konkurenta.
To bi značilo da za duplo nižu cijenu od njegove možete dobiti otprilike isti, a već za 1 lipu iznad toga i bolji položaj od konkurentskog.
U slučaju da ste već na prvoj poziciji (od maksimalno 3 oglasa koliko može biti prikazano iznad organskih/prirodnih tj. neoglasnih rezultata pretraživanja) Google će vam automatksi naplatiti manje kako vaš CTR bude rastao.
Naravno da ćete samo testiranjem u praksi otkrit je li bolje rangirani oglas s boljim CTR-om dao i više konverzija, tj. bolji povrat na uloženo.
Usput, kad je direktni marketing i/ili Google oglašavanje u pitanju onda se marketinški budžet uistinu može smatrati ulaganjem, a ne troškom.
Zato angažirajte nekog certificiranog za oglašavanje na Google tražilici (tu sam) i/ili ozbiljno prionite na proučavanje Google AdWordsa.
Kak se ono kaže: "Ko hoće nađe načina. Tko neće nađe izgovor."
I opet dobro:)
Nema komentara:
Objavi komentar